steffo
бандит
Padde skrev:Du kan inte banna!
Men dööh, "swedie, Padde missköter sig, kör en ban på 30 dagar på honnom är du snäll. : Visst"
Padde skrev:Du kan inte banna!
Henkka skrev:Tycker moderatorklubben är lite för heta på gröten med låsa-trådar-knappen!
Varför varnas de som motsäger något i en tråd, är inte det att döda debatten och strypa bakgrunden till forumet?
/F .Rågvis
CayLe skrev:Nu tar vi och lugnar ner oss ett par hekto här, annars kanske "dom" låser tråden
CayLe skrev:Nu tar vi och lugnar ner oss ett par hekto här, annars kanske "dom" låser tråden
steffo skrev:Jag är en moderator.
Mvh, Stefan
steffo skrev:Om du ska quota Mig så quota det jag skrivit :kocko
Ska ta och göra det genast, Dock sade Uggla till mig för någon timme sen att han hade gjort det så jag trodde det var klart.
CayLe skrev:Gör ditt jobb och gå in i "din 125'a"-tråden och rensa bort ALLA inlägg som inte har en bild på en 125'a att göra. snuskigt mycket OT där.
Henkka skrev:Tycker moderatorklubben är lite för heta på gröten med låsa-trådar-knappen!
Varför varnas de som motsäger något i en tråd, är inte det att döda debatten och strypa bakgrunden till forumet?
/F .Rågvis
uggla skrev:håller på..
CayLe skrev:
steffo skrev:Hej kompisar, moderatorklubben gör bara sitt jobb.
En moderators jobb är att se till att reglerna följs. Och i reglerna står det att offtopic inlägg ska tas bort. Och allmänt sätt så ska en tråd låsas om huvudfrågan har blivit besvarad. Om ni inte anser att det här är bra så får ni skriva till administratören och be honnom ändra i reglerna. Vilket är föga trolig om han gör.
Tycker ni inte att det passar så är det bara att sluta surfa här. Jag följer vad som står i reglerna. Och jag ändrar mig först när dom ändras. Dock är det inte alls omöjligt att få en tråd öppnad eller att få tillstånd att vidarutvecka en tråd. Bara om man gör det snyggt utan en massa strunt.
Mvh, Stefan
steffo skrev:Hej kompisar, moderatorklubben gör bara sitt jobb.
En moderators jobb är att se till att reglerna följs. Och i reglerna står det att offtopic inlägg ska tas bort. Och allmänt sätt så ska en tråd låsas om huvudfrågan har blivit besvarad. Om ni inte anser att det här är bra så får ni skriva till administratören och be honnom ändra i reglerna. Vilket är föga trolig om han gör.
Nu är det så här att vi kommer att göra allt vi kan för att få upp 125-delen ur det träsk som även diskus @ lunarstorm och bikes forum befinner sig i.
Tycker ni inte att det passar så är det bara att sluta surfa här. Jag följer vad som står i reglerna. Och jag ändrar mig först när dom ändras. Dock är det inte alls omöjligt att få en tråd öppnad eller att få tillstånd att vidarutvecka en tråd. Bara om man gör det snyggt utan en massa strunt.
Mvh, Stefan
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |