Förra veckan var nog lätt den bittraste i min korta RR-karriär. Heldag måndag, osugen på att köra och presterade sjukt dåliga tider hela dagen. Onsdagen, heldag, koppling slirar, presterar dåliga tider och börjar meka vid lunch. Nångång under fredagen har jag orkat riva tillräckligt för att konstatera vad felet är och att jag inte kan laga skiten till lördagen så jag slänger ihop det trasigt på plats under fredag kväll.
Kval 1 och 2 är blöta och jag vill inte köra hoj, lufsar runt som nån form av f*tta och är smått bisarra 8 sekunder efter pole-Torkel. Aja, blir arg till rejset och knaprar faktiskt placering på placering och börjar tycka att hojåka är kul som fan när hojen säger 'blööööh' på rakan och blir så där fanatiskt pigg, bara åka och parkera skiten. Allvarliga funderingar på att bara släppa den i backen istället för att lyfta upp på depåstöd men det är inte lämpligt för en man på 25 år så jag sket i det.
Kontentan är ungefär en miljard timmar meka, fram och tillbaka till kga 3 gånger på 6 dagar och ungefär alla dagar en vecka nedlagt och 5 varv på rejset.
Bara skit det här, hetl klart. Nu ska jag ha RR-semester nån vecka, sen ska jag tokriva hojen och ha den i toppskick till Knutstorp och köra ifrån minst allihopa och några till. FAN!
Nu ska jag äta frukost och gå ut och räfsa en gräsmatta och såga ner några grenar, det känns lagom intelligent och finmekkigt för att passa humöret. Tjongfjång.