Nu jävlar är öborna arga!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Släng människan av ön! ;)

Jag bor nära Kneippbyn och har inte störts what so ever förutom punktmarkering av Mc-förare. har åkt in i 2 kontroller med hojen denna vecka. samma visa förra året och året innan. :)
en del gillar bara att klaga. tror bara de är avundsjuka för att de bara har en tråkig container att åka runt i. Ni är Välkomna tillbaks! skönt med lite hojjar, sköna människor och drag på ön. roligare än alla andra sommarveckorna.

Skriv en positiv insändare vettja! :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror gotlänningarna är griniga för att det är torka på lokalproducerade grödor.

Dom var mycket mer toleranta förr när dom var pårökta allihopa...

tantanx

jonathan
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
BMW R1200R, GSX750
Fan då, ska dit på tisdag med tvåhjulingen. Kommer jag mötas av en mobb med högafflar och facklor nu eller vaD?

Osså blir man väl inte populärare det står Bavaria Stockholm under regplåten >.<

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
"Sssch (2 timmar och 51 minuter sedan)

Ta dem när de ska med färjan på söndag. Kolla ljuddämparna, eller snarare ljudförstärkarna, och beslagta dem. Jag såg flera hundar bli fullkomligt chockade och vettskrämda av ljudvolymen och de obehagliga ljudfrekvenserna som vi människor inte uppfattar alls.
I övrigt buskörde de här dårarna totalt utan respekt för omgivningen."

Brilliant :D
Spola till 0:52, HAHAHA:D

[YOUTUBE-ID]mTTwcCVajAc[/YOUTUBE-ID]

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Men herregud,,nästan så man skämms att va gute när man läser insändarna under artikeln,,get a life.
Att harva runt på gångvägar är ju inte smart nånstans i världen och som polisen sa att ett uppsträckande samtal va väl på sin plats kanske.
Är det nåt som stör mig så är det ju när dom har nån chopper träff och dom åker i kilometer långa karavaner med ljud volym på 150 dec eller alla sommar turister som tror att man kan parkera/svänga var somhelst för det finns ju ändå inga bilar på ön.
För att inte tala om v29,,,,vicket griseri,,,nej Lelle kommer nog inte att försvinna i första taget.

jonteronte

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
nada
hahaha. va fasen.. va hon på riktigt???? Skulle passa mig perfekt. För varje gång jag tänker på motorcyk... snyft... ar så blir jag så... ledsen.. vill bara sitta på dom och krama om det goa mjuka handtaget,,, snyft... och vicka på den där söta lilla spaken med min söta lilla fot...

MissFiii

Radical Riders
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
Cbr 600rr -04, KTM sxf 250 -12
Spola till 0:52, HAHAHA:D

[YOUTUBE-ID]mTTwcCVajAc[/YOUTUBE-ID]

HAHAHAHAHAHAHAHA :Bugar Jag tror hon gillar katter :D

För övrigt.. en som kommenterat artiklen skrev: "Även om de är jätteduktiga, kanske t.o.m. tävlingsförare, så kan de aldrig förutse vad som händer i trafiken i övrigt"
Och nej det är ju sant.. det kan ju komma en arg gotlänning körandes mitt på vägen bara för att... :huvet :va

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Stäng alla förbindelser till Gotland och semestra på annat håll. På så vis kommer det att förvandlas till en öststat och dom kommer att simma över till fastlandet och tigga om mer turism!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Man får ha lite fårståelse för gotlänningarna. Polisen på ön har blivit väldigt aktiva med laserpuffran de senaste åren. Detta i kombination med att man sänkt hastighetsgränserna på de flesta vägarna. De flesta puttrar fram i en hastighet som endast marginellt överstiger traktorernas fart. När man kör om dem och tittar in genom bilrutan ser man oftast en människa som berövats ytterligare ett glädjeämne i livet. Man ser det i hans ansikte. Uttryckslöst sitter det som fastlimmat på huvudet. Han vet att skulle kunna trycka lite på gasen, men han vet också att han betalar bland de högsta kommunalskatterna i landet. Böter på det blir jobbigt. Han låter bli. Han finner sig. När han ser en gasglad hojåkare minns han sin frihet och en lyckligare tid. Det är smärtsamt.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Problemet som jag ser det, är att resten av sveriges befolkning verkar tro att hela ön är något jävla Skara sommarland....det är helt ok att springa runt som huvudlösa kycklingar i Visby & spy räksallad & pissa i portuppgångarna....& det är helt ok att köra hoj som ett svin ute på landsbyggden...
Pinsamt är vad det är.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...