McB skrev:Jag ska köpa en digitalkamera. För att få råd så måste jag sluta röka. Eller tvärtom.
Vet att det finns några här som har slutat röka, så jag undrar om ni har några bra knep att dela med er av?
/Sn. Art R. Ökfri
exiteme skrev:Knep: Be någon sätta fast dina händer på ryggen med ett par handbojor. Fungerar garanterat...
McB skrev:Jag ska köpa en digitalkamera. För att få råd så måste jag sluta röka. Eller tvärtom.
Vet att det finns några här som har slutat röka, så jag undrar om ni har några bra knep att dela med er av?
/Sn. Art R. Ökfri
McB skrev:Det fungerar säkert, men i så fall kan jag ju inte använda digitalkameran som jag ska köpa.
Acrid skrev:En (...) : Resten av ditt liv kommer du att flyga fram på molntussar...(viktigt att d är just moln t u s s a r)
exiteme skrev:Den får du använda när du slutat röka. Eller så kan du be ngn kompis ta en bild med digitalkameran på dig, med handbojorna på. Jag kräver bildbevis....MOAHAHHAHA....
McB skrev:Lovar du?
Acrid skrev:D va ngra skåningar som sa det...alternativt tomten...ja vet inte så noga...
McB skrev:Nu yrar du igen. Låt bli svamparna, hur många gånger ska jag behöva säga det egentligen?
Acrid skrev:Iaf jag tycker det är förnuftigt av dig...ät godis o spela tetris när abstinensen blir som äckligast...Nä åk hoj...lite svårt att röka m visiret upp i 100 blås
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |