ruffrider
gabb kakk
E dyng less på jobba, vill ha semester NU!, men som tur e e det ju bara 2 dar kvar Nån mer som har kvar sin semester nu när go' vädret kommer?
ruffrider skrev:E dyng less på jobba, vill ha semester NU!, men som tur e e det ju bara 2 dar kvar Nån mer som har kvar sin semester nu när go' vädret kommer?
sandstream skrev:Ditt finns ett OT-forum för sånt här
ruffrider skrev:E dyng less på jobba, vill ha semester NU!, men som tur e e det ju bara 2 dar kvar Nån mer som har kvar sin semester nu när go' vädret kommer?
Skitsnack, jobbar sista dagen idag så from imorgon kan ni räkna med solsken hela dagarna.mankan skrev:Häpp! Vecka 31, 32 och 33 kommer solen. Bergis!
Ingen fara, ville mest uppmärksamma trådskaparen på detta då det för några dagar sedan fördes en hård diskussion om att det saknades moderering i just detta forum och att allt för många trådar inte handlade om MC-relaterade saker.mankan skrev:Häpp igen! Såg inte vilket forum det låg i innan jag svarade. Brukar sällan kolla det. Skyller allt på trådskaparen. Skäms på sig
Jajjemen, bara två dagar kvar sen kommer solen...ruffrider skrev:E dyng less på jobba, vill ha semester NU!, men som tur e e det ju bara 2 dar kvar Nån mer som har kvar sin semester nu när go' vädret kommer?
Skit i att läsa tråden om det är så hemskt då...sandstream skrev:Ditt finns ett OT-forum för sånt här
Chefen Alabama skrev:Skitsnack, jobbar sista dagen idag så from imorgon kan ni räkna med solsken hela dagarna.
V33 kommer regnvädret åter...
Läs inlägget ovanför ditt så förstår du varför!raukroland skrev:Skit i att läsa tråden om det är så hemskt då...
Det hade inte hunnit in mellan att jag tryckte svara tills jag sparade mitt inlägg...sandstream skrev:Läs inlägget ovanför ditt så förstår du varför!
raukroland skrev:Det hade inte hunnit in mellan att jag tryckte svara tills jag sparade mitt inlägg...
sandstream skrev:Ditt finns ett OT-forum för sånt här
En gång till och du är bannad direkt!ruffrider skrev:fan ursäkta!...postade i fel forum...sorry! ska inte hända igen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|