Nu ligger ni skitigt till om ni jävlas...

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
CorbenDallas skrev:
Nä, man är inte det bara för man inte kan hålla tätt. Det ska helst vara en 60-70 år mellan perioderna där... :notme

Du går inte på toa ofta...tydligen har du stenkoll på det där..Men ja ska inte lägga mig i gamlingarnas värld..nejnej..

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Acrid skrev:
Du går inte på toa ofta...tydligen har du stenkoll på det där..Men ja ska inte lägga mig i gamlingarnas värld..nejnej..
njaee, inte så vansinnigt. Inte som ni tjejer i allafall som måste gå var kvart...

hahaha, du är snart ifatt kära du...

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Macho Woman skrev:
Jessica har mer praktisk rr-kunskap än de flesta grabbarna på det här forumet. Klart att hon ska vara här.

Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?

Vadå?? Jag trodde vi var som syskon??
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på?? :confused:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
MrGooFy skrev:
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på?? :confused:

Det var kanske just för att du ringde från Minuten kön som hon la på :D :p

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
MrGooFy skrev:

Försoning!?

Det är svårt att svara på ICQ när man inte sitter vid datorn (Min sambo hoggar den hela tiden. Jävla slyna!).

När du ringde från Minutenkön hördes det ju inte ett jäkla ord av vad du sade så det kändes lite meningslöst att snacka. Men jag har pratat in ett trevligt meddelande på ditt mobilsvar, så nu kan vi vara syskon igen. Fast det blir lite ofräscht kanske, eftersom folk brukar misstänka att vi är ihop... Du får sluta dumpa grejer i min handväska!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...