CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Acrid skrev:Skall inte ni sova snart? Jag har hört att gamla blir trötta fort...
Kissa o gå o lägg dig. Bolibumpa är slut för länge sen!
Acrid skrev:Skall inte ni sova snart? Jag har hört att gamla blir trötta fort...
Acrid skrev:O inget tjaffs om att "barn" ska lägga sig tidigt...för dagens ungdom vänder på dygnet....![]()
CorbenDallas skrev:Kissa o gå o lägg dig. Bolibumpa är slut för länge sen!
Åsa #96 skrev:
Åsa #96 skrev:
Acrid skrev:O inget tjaffs om att "barn" ska lägga sig tidigt...för dagens ungdom vänder på dygnet....![]()
Åsa #96 skrev:
Acrid skrev:Har jag missat ngt?
CorbenDallas skrev:Du är så snäll kära du som kallar oss ungdomar...
Åsa #96 skrev:Nu ska denna gå och lägga sig, roa er gott, ungdom å hårdrocksfarfar![]()
CorbenDallas skrev:om vi ska kunna läsa mellan raderna måste det finnas några rader också...![]()
![]()
Acrid skrev:Senil är jag iaf inte...![]()
Acrid skrev:ord (satsar stenhårt på min generations slang)
CorbenDallas skrev:Nä, man är inte det bara för man inte kan hålla tätt. Det ska helst vara en 60-70 år mellan perioderna där...![]()
njaee, inte så vansinnigt. Inte som ni tjejer i allafall som måste gå var kvart...Acrid skrev:Du går inte på toa ofta...tydligen har du stenkoll på det där..Men ja ska inte lägga mig i gamlingarnas värld..nejnej..
Macho Woman skrev:Jessica har mer praktisk rr-kunskap än de flesta grabbarna på det här forumet. Klart att hon ska vara här.
Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?
MrGooFy skrev:Vadå?? Jag trodde vi var som syskon??
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på??![]()
MrGooFy skrev:Vadå?? Jag trodde vi var som syskon??
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på??![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!