CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Acrid skrev:Skall inte ni sova snart? Jag har hört att gamla blir trötta fort...
Kissa o gå o lägg dig. Bolibumpa är slut för länge sen!
Acrid skrev:Skall inte ni sova snart? Jag har hört att gamla blir trötta fort...
Acrid skrev:O inget tjaffs om att "barn" ska lägga sig tidigt...för dagens ungdom vänder på dygnet....
CorbenDallas skrev:Kissa o gå o lägg dig. Bolibumpa är slut för länge sen!
Åsa #96 skrev:
Åsa #96 skrev:
Acrid skrev:O inget tjaffs om att "barn" ska lägga sig tidigt...för dagens ungdom vänder på dygnet....
Åsa #96 skrev:
Acrid skrev:Har jag missat ngt?
CorbenDallas skrev:Du är så snäll kära du som kallar oss ungdomar...
Åsa #96 skrev:Nu ska denna gå och lägga sig, roa er gott, ungdom å hårdrocksfarfar
CorbenDallas skrev:om vi ska kunna läsa mellan raderna måste det finnas några rader också...
Acrid skrev:Senil är jag iaf inte...
Acrid skrev:ord (satsar stenhårt på min generations slang)
CorbenDallas skrev:Nä, man är inte det bara för man inte kan hålla tätt. Det ska helst vara en 60-70 år mellan perioderna där...
njaee, inte så vansinnigt. Inte som ni tjejer i allafall som måste gå var kvart...Acrid skrev:Du går inte på toa ofta...tydligen har du stenkoll på det där..Men ja ska inte lägga mig i gamlingarnas värld..nejnej..
Macho Woman skrev:Jessica har mer praktisk rr-kunskap än de flesta grabbarna på det här forumet. Klart att hon ska vara här.
Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?
MrGooFy skrev:Vadå?? Jag trodde vi var som syskon??
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på??
MrGooFy skrev:Vadå?? Jag trodde vi var som syskon??
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |