zeal
102.99dB är inte 103dB
Penguin skrev:Har Fredag en bror vars öl Tina ska få?
alldeles riktigt penguin
så tina, håll utkik efter en snubbe som heter onsdag, nästa gång du är ute i uppsala, så kan du få en gratis öl.
*asg*
/z
Penguin skrev:Har Fredag en bror vars öl Tina ska få?
kortstubina skrev:Sedna finns ju BarenBaren eller var de heter i dag de är väldigt trevligt där iaf. på sommaren när man far förbi efter speedwayen...men får tillochmed parka hojen utanför då
Har du klippt ur telefonkatalogen?!kortstubina skrev:här är alla etablerade pubar vi har i stan som jatg känner till;...
Penguin skrev:Vad är det för fel på det då? Iofs ännu bättre om studenterna är ärtiga....
JoS skrev:Nu tycker jag mig märka lite ironi av Tinatjejen...
Det är väl bättre att 1-2 pers reser 6 mil än att 15 -20 pers gör detsamma? Uppslutningen inte skulle vara lika stor då.
zeal skrev:o tina, du flyttar ju snart till enköping!! då blir det läge för onsdags öl för di me..
/z
Sb skrev:Jag slår ett slag på trumman för News Café. Dom har bättre mat än Katalin och brukar alltid vara trevliga.
Tinatjejen skrev:Det kan väl hända.
Fast jag vill helre ha egen dricka än att sno onsdags (är onsdag en ny URR medlem?)
Affe_R1 skrev:De e bara för att du ska ha krypavstånd hem
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |