AntiPolis [BBR]
Yeah!
Hade uppkörning idag kl 08.00, kommer dit, vi är 3 st som ska köra."Gubben" går igenom det som skall göras och tur som jag har får jag KÖRA sist.
Nervositeten börjar komma men jag känner mig redo ändå. Börjar med säkerhetskontrollen, får göra El + bromsar. Ingen anmärkning.
Efter det blir det krypkörning, inga problem heller
Sedan är det konbanan på tur, gick bra förutom att jag låste bakhjulet lite, men går igenom ändå.
Nu är det 70+90 bromsning=Nemas problemas, förutom att när det är 90 bromsning så kommer jag bara upp i 70, med det vet inte han
Stadskörning, får även där köra sist, inte mycket att säga till om när man kör med gamla gubbar..
till sist så får jag köra, monterar på mig intercom radion och kör iväg.
När jag kört igenom halv stan med alla sorts övergånställen och korsningar säger han åt mig att dra in på parkeringen.
-Jadu,...............(51sekunder)..... DU ÄR GODKÄND!
det var underbart att höra de. Nu blir det ut att köra!
Lycka till alla som försöker ta kortet!
Nervositeten börjar komma men jag känner mig redo ändå. Börjar med säkerhetskontrollen, får göra El + bromsar. Ingen anmärkning.
Efter det blir det krypkörning, inga problem heller
Sedan är det konbanan på tur, gick bra förutom att jag låste bakhjulet lite, men går igenom ändå.
Nu är det 70+90 bromsning=Nemas problemas, förutom att när det är 90 bromsning så kommer jag bara upp i 70, med det vet inte han
Stadskörning, får även där köra sist, inte mycket att säga till om när man kör med gamla gubbar..
till sist så får jag köra, monterar på mig intercom radion och kör iväg.
När jag kört igenom halv stan med alla sorts övergånställen och korsningar säger han åt mig att dra in på parkeringen.
-Jadu,...............(51sekunder)..... DU ÄR GODKÄND!
det var underbart att höra de. Nu blir det ut att köra!
Lycka till alla som försöker ta kortet!
Last edited: