Nu ringer varningsklockorna igen / Bluffanonns!?

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Jag mailade och erbjöd 15k för bromma-hojen...

Edit: På svenska...
 
Last edited:

Pönan

Medlem
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Småland
Hoj
Drömhojen
jag skicka mail till han och han sa den var i Munchen i tyskland och sa att han tänkte använda eBay Motors Vehicle Protection Program så att båda var säkra..
Länk till programet http://pages.motors.ebay.com/buy/purchase-protection/index.html om det var det han menade... och då låter det ganska säkert förståss... var även 4500 kr i frakt plus registrering i sverige enligt honom

Mvh Lerman
 

All-in!

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Västervik
Hoj
Fajjerbläjde...Igen!:)
jag skicka mail till han och han sa den var i Munchen i tyskland och sa att han tänkte använda eBay Motors Vehicle Protection Program så att båda var säkra..
Länk till programet http://pages.motors.ebay.com/buy/purchase-protection/index.html om det var det han menade... och då låter det ganska säkert förståss... var även 4500 kr i frakt plus registrering i sverige enligt honom

Mvh Lerman


Mailade också för skojs skull och fick exakt samma svar..han vill ha 500euro för att skicka hojen till sverige......mmmmm eller hur:rolleyes:
 

raveper

Mc Förare
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Borås
Hoj
Hojlös
skickade mess jag med och fick svar från (wellsjason@ymail.com)


Hello,

The bike is in Germany, Munchen and I can ship it to you.You will pay another 500 euro ( 4,500 SEK) for transport and to register it in Sweden.
It has 9257 km and is in very good running condition, garage kept,new tires and clear title.Never been laid down or in any accidents.Reason for selling is that I just want to buy the new model of it.I will sell it w/matching JOE ROCKET HONDA jacket and SHOEI helmet.
As a payment protection for both of us I want to use eBay Motors Vehicle Protection Programs because they have a protection up to $50,000 and I will not deal outside of eBay since my ad will expire.If you are still interested let me know and I will inform you how eBay Motors program works.

Undrar varför jag inte fick veta vad det var för storlek på jacka och hjälm:va
Kanske för att alla får samma svar..
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Japp, fick samma svar... men han kunde ju skrivit storlek på plaggen ändå...
Funderar på att erbjuda mig att åka till Tyskland och hämta den... :p
 

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Ort
Scottsland
Hoj
Skeppshult
skickade mess jag med och fick svar från (wellsjason@ymail.com)


Hello,

The bike is in Germany, Munchen and I can ship it to you.You will pay another 500 euro ( 4,500 SEK) for transport and to register it in Sweden.
It has 9257 km and is in very good running condition, garage kept,new tires and clear title.Never been laid down or in any accidents.Reason for selling is that I just want to buy the new model of it.I will sell it w/matching JOE ROCKET HONDA jacket and SHOEI helmet.
As a payment protection for both of us I want to use eBay Motors Vehicle Protection Programs because they have a protection up to $50,000 and I will not deal outside of eBay since my ad will expire.If you are still interested let me know and I will inform you how eBay Motors program works.

Undrar varför jag inte fick veta vad det var för storlek på jacka och hjälm:va
Kanske för att alla får samma svar..



Hmm luktar sork.....buy the new model??
Var det inte :rullandeu på G so mvar argumentet av säljning :va
 

raveper

Mc Förare
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Borås
Hoj
Hojlös
I LA annonsen har han en annan mail adress.. (amandaandruthlogan@yahoo.com)


Ska se vad man får för svar om jag frågar han varför han har annons i både LA och Sverige när hojen står i tyskland..

Hmm luktar sork.....buy the new model??
Var det inte :rullandeu på G so mvar argumentet av säljning :va

Det var en annan annons på blocket.
 
Last edited:

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Finspång
Hoj
Gasgas 450 quad
fråga i LA annonsen om du inte får komma över till düskland och hämta den där :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top