Nu rullar jag igen

TimR6

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
R1:a
Hämtade hojen igår, nylackad, nyrepad och nya däck. I år kommer jag att hålla fartgränserna. Var torr i mun och knäsvag när jag gick till bussen. Första svängen kändes så jävla bra. Nu gäller det å vara cool och ha respekt för hojen och inte flippa ur liksom.

Föresten det var en snubbe som körde 140 på ett hjul inne i stan där vägen var guppig, utan hjälm dessutom. Hade keps som han rättade till och då körde han med en hand. Det var ingen bra ide. Han vurpade duktigt, men överlevde. Hörde storyn berättas nån dag, men fick aldrig veta vem det var. Fast det spelar ju ingen roll, det är ju storyn som spelar!

Säljer en hjälm också! Kolla på blocket!

Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Trevligt attt du inte har tappat tron på hojåkning. När jag hörde om dina bravader så trodde jag aldrig att jag skullle se dig på en hoj igen, du måste ha haft änglavakt den dagen.

Kom ner på Onsdag så åker vi en sväng.

TimR6

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
R1:a
Abloy skrev:
Trevligt attt du inte har tappat tron på hojåkning. När jag hörde om dina bravader så trodde jag aldrig att jag skullle se dig på en hoj igen, du måste ha haft änglavakt den dagen.

Kom ner på Onsdag så åker vi en sväng.

jaja jag kommer nog om det inte är för kallt. Är det 1800 som gäller eller? Va ute o frös igår, kändes lite skakigt. Fast bättre än när jag hämtade hojen!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati