Nu ska den bli Fighter. R1-00

2FAST4U

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 1100 Blackbird streetfighter , Aprilia RSVR,Can am Outlander 800 xxc , Triumph Daytona 675 , Honda CB750 Caferacer.
BENSON skrev:
Och ett med wheelie lyset tänt.
Så j-vla läckert måste nog ta mig en allvarlig funderare om jag ska montera nåt liknande! klockrent bygge ! :banana

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
2FAST4U skrev:
Så j-vla läckert måste nog ta mig en allvarlig funderare om jag ska montera nåt liknande! klockrent bygge ! :banana

Blir lite roligare att köra på kvällen.(en och annan bilist som blinkar med heljuset för att dom tror att jag glömt att blända av,sen blir det tummen upp istället när dom inser läget.)

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
vad vart det för kopplingsvajer då? ska iväg på vajerjakt till min imorn å vore ju fint med lite insidertips :D hinner fan inte beställa en lsl från mitonga då ja måste vara klar på tors :huvet

vart jävligt fin åxå föresten :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det är riktigt fräckt med wheelie lampa, om du säger att du har en "vinkel" switch på den oxå, så at den slår igång när du passerar 15(?)grader, så är du kung...

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
superbeast skrev:
vad vart det för kopplingsvajer då? ska iväg på vajerjakt till min imorn å vore ju fint med lite insidertips :D hinner fan inte beställa en lsl från mitonga då ja måste vara klar på tors :huvet

vart jävligt fin åxå föresten :tummenupp

Köpte lös vajer ala cross och skruvnippel och kapade själv rätt längd.(funkar fint, glöm bara inte att dra i lite smörjmedel i höljet)

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Ricken skrev:
Det är riktigt fräckt med wheelie lampa, om du säger att du har en "vinkel" switch på den oxå, så at den slår igång när du passerar 15(?)grader, så är du kung...
Då är inte jag kung :( ..........har en brytare vid styret.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning