Nu ska fanèt ut!!!!!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
2fast4hjo skrev:
Har fått recept på 100st x 2 uttag Citodon, hoppas det räcker :3freak . Ska få ta en Citodon en timme före och en Ketogan en halvtimme före.

Ä va fan...kan ingen :fatta! mig så jag däckar på en gång :D

Gör som jag, fråga om du får lustgas!

Jag la med lustgas mask över näsan under hela min utdragning av tänderna, du är ju vid medvetande men du känner då inget och skrattar åt det mesta. Tydligen hade jag nästan bitigt av tandläkarens fingrar och skrattat hysteriskt då jag låg där. :3freak

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
2fast4hjo skrev:
Usch..Tanden ska opereras ut och inte dras ut.

Det tar en stund => Med andra ord: Inget knak-brak-klart.

Ett par hörlurar med uppmuntrande musik (som Rasorblade nämner) låter som en kanonidé, men det hade tyvärr inte jag. Däremot en grön duk över hela ansiktet, så att man inte såg alla "spännande" verktyg som kirurgen roade sig med.

Som tröst kan det tilläggas att du kommer ganska billigt undan. För mig kostade det 1900:-, och jag blev varken sövd eller "lustgasad".

Kirurgerna är dock väldigt skickliga, och det gör inte ont...men det gör ju ändå inte upplevelsen särskilt underhållande...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:yoparty Nu är den borta. :blah

Har satans så ont fortfarande. :gnissla Ser ut som ett marsvin som med alla bomullstussar i munnen.

Fick som sagt lugnande innan. "Nu kommer du känna dig en aningen berusad så du får ligga här och vila lite och känner du att du behöver :zpy så finns toaletten där och det är nog bäst att jag håller i dig så att du inte ramlar omkull när det är dags." :Bugar snäll tandläkare jag har.

Det kostade t om 400 istället för 700 :banana

Fick tre sprutor, det stack och hade sig med det blev inget "knak" eller otäckt ljud (kanske för att jag var så däckad o var i min egna lilla drömvärld :lol )utan den segades ut, hela tanden i behåll, kände dock ett ganska stort tryck som var obehaglig.

Fick höra av sambon att vi sedan hade varit och handlat, har dock inget minne av detta :confused: Sov i bilen hem och vaknade för nga timmar sedan.

:fyllisar Lena

Bifogat

• tandjävel.JPG
    tandjävel.JPG
    49.3 KB · Visningar: 119
Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
2fast4hjo skrev:
:yoparty Nu är den borta. :blah

Har satans så ont fortfarande. :gnissla Ser ut som ett marsvin som med alla bomullstussar i munnen.

Fick som sagt lugnande innan. "Nu kommer du känna dig en aningen berusad så du får ligga här och vila lite och känner du att du behöver :zpy så finns toaletten där och det är nog bäst att jag håller i dig så att du inte ramlar omkull när det är dags." :Bugar snäll tandläkare jag har.

Det kostade t om 400 istället för 700 :banana

Fick tre sprutor, det stack och hade sig med det blev inget "knak" eller otäckt ljud (kanske för att jag var så däckad o var i min egna lilla drömvärld :lol )utan den segades ut, hela tanden i behåll, kände dock ett ganska stort tryck som var obehaglig.

Fick höra av sambon att vi sedan hade varit och handlat, har dock inget minne av detta :confused: Sov i bilen hem och vaknade för nga timmar sedan.

:fyllisar Lena

Lena jag vill ha din tandläkare för jag måste också ta bort en tand...
du kan få hålla mig i handen om du vill... :hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Liz Gsx-R skrev:
Lena jag vill ha din tandläkare för jag måste också ta bort en tand...
du kan få hålla mig i handen om du vill... :hihi

Går på Folktandvården i Skultorp hos Per-Olof. Han brukar säga ett pris men sedan så blir det alltid billigare när man kommer fram till kassan o ska betala, jag kanske har ungdomsrabbat:confused: :D

Vilket datum ska du operera axeln föresten :va

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM