jiGGat.otte skrev:hah!
Jag har nog fan kört den där hojen!
Bor han som tjackade hojen i sthlm, och har typ jiggah som nick här på forumet???
(Heter annars amir irl =)
Helt rätt, det är det enda som fattas för att det ska bli perfekt.RS "Alex" skrev:tycker framlycktan blev lite fel om jag får tycka något... se till att få den närmare och längre ner nästa gång så blir det
Varför hamnade lampan där den gjorde?jiGGa skrev:jiGGa
Är väl inte så svårt att komma ihåg
Niken--> Trodde inte du hittade hit
Fan... Jag vart förvånad över hur bra den gick!Niken skrev:Japp det är Amir.
R1 wannabe skrev:Varför hamnade lampan där den gjorde?
Ja ja. Jag SKA sänka denR1 wannabe skrev:Varför hamnade lampan där den gjorde?
Det var en seriös fråga.....jiGGa skrev:Ja ja. Jag SKA sänka den
Den ser verkligen INTE ut som en -03a, Men den kan ju vara ombyggd med -04ans Tank, bakdel, avgas, ram osv osv. Fast det skulle bli dyrare och jobbigare än att köpa en -04 så jag gissar helt klart på att det är en -04a.t.otte skrev:Men amir påstog att det var en -04...
Är det inte en -03 uttagen -04?
Har för mig att jag sett att annonsen fortfarande ligger ute på blocket...
R1 wannabe skrev:Den ser verkligen INTE ut som en -03a, Men den kan ju vara ombyggd med -04ans Tank, bakdel, avgas, ram osv osv. Fast det skulle bli dyrare och jobbigare än att köpa en -04 så jag gissar helt klart på att det är en -04a.
Det är det som gör den så snygg tror jag. Jag har inte sett en -04 R1 fighter förut och den här passar bättre som Fighter än någon av föregångarna.
Jag tror att han ville ha en orginal look på den. Samtidigt så sitter instrumentpanelen bättre där den är nu. Man ser den klart och tydligt. Det kommer att se bra ut utifrån om man sänker den men det kommer bli fult från förarplatsen.R1 wannabe skrev:Det var en seriös fråga.....
Jag vill veta om det finns en anledning till att den hamnade där, inte klanka ner på den faktiskt snyggaste Fighter jag sett hittills
/Jocke
TackjiGGa skrev:Jag tror att han ville ha en orginal look på den. Samtidigt så sitter instrumentpanelen bättre där den är nu. Man ser den klart och tydligt. Det kommer att se bra ut utifrån om man sänker den men det kommer bli fult från förarplatsen.
Tysken skrev:Helrätt! Fan va grymt!
Skit i kåpfikusarnas pinsamma kommentarer , dom har bögat sig för mycket i sina små kaviartuber och kan inte hantera vardagen på ett betryggande sätt längre.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|