Långa farbron
Yster tokfrans
JoJoman skrev:Vill bara förtydliga för Långa farbron och UT. Detta gäller INTE bröstvårtan.
Torskboll
Nu får du mecka R1 :a själv......
JoJoman skrev:Vill bara förtydliga för Långa farbron och UT. Detta gäller INTE bröstvårtan.
Neeeej, inte det straffet. Vill ju höra dina hejjarop och besserwisser komentarer. Jag fixar en granner sjuksköterska till dig ikväll bara du är med och meckar R1:a.Långa farbron skrev:Torskboll
Nu får du mecka R1 :a själv......
Har också hört att dom försvinner av sig själv..Brännström skrev:Jag hade också problem med vårtor för några år sen.Hade fulla högerhanden med vårtor och jag använde starkaste vårtmedlet och höll på,det blev bara mer och mer.Då jag väl slutade med att försöka ta bort och irritera dom så försvann dom
JoJoman skrev:Neeeej, inte det straffet. Vill ju höra dina hejjarop och besserwisser komentarer. Jag fixar en granner sjuksköterska till dig ikväll bara du är med och meckar R1:a.
UrbanTiger skrev:Dom har jag gjort hål igenom och sen dragit en pianotråd igenom varje. Sen kopplar man på ström från en märklintransformator med en sånn där röd ratt på. Bzzz.. bzzzz och i med backen ahhhhh
UrbanTiger skrev:Nästa gång så kopplar vi ihop oss
UrbanTiger skrev:Nästa gång så kopplar vi ihop oss
Stefanp skrev:Jag vill lägga in en anbud på att få sköta strömstyrkan.... bzzzz,, frääässss,
morlock skrev:Det är nog kört för din del är jag rädd, amputera lagom vid armbågen så slipper du besvären.
skoteridioten skrev:Att skära eller rycka bort den, det funkar inte
Inte på mig iaf, jag har grävt med den här jävla skalpellen flera gånger nu..i början gör det ont som fan men ju mer man pillar desto "skönare" blir det ju på nåt vis... Men ändå, det blir alltid nåt kvar som inte går att få loss verkar det som.
Lödkolv lät intressant, ska testa den!
Fast den är rätt stor ju. Verkar som att den växer ju mer man skär i den 7mm x 10 mm mäter den
flexbert skrev:Brukar man inte frysa bort vårtor?
Starstriker skrev:Nej. Man fräser bort dom. Kan fixa ett bra CNC-program
Kulgan skrev:Hahaha jag ghjorde EXAKT det ifjol...& det FUNGERADE!!
Ja tro't eller ej....St Anton räddade min fot
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |