Nu smiter jag folkens in till Operation

Möts dock av en kille ståendes med kryckor i nävarna och med världens vargleende på läpparna! "Nu ska jag ta ett varv här i korridoren, häng på så ska du få se vad dom opererat in för skrot!" :D

Gött att höra Torstein!!!! Som jag sa i innan, snart fightas vi igen...., fast jag tror du blir farlig nu efer all titanlättning :gnissla

KRYA PÅ DIG!!!!!!

Attans va gött o höra!
Tänkte försöka ta mig ner till Sjvhuset o hälsa på honom.

Kungen...du kommer att bli bra! :tummenupp
Då får du öka tempot, han är snart hemma igen!
Sista dan på sjukan imorgon om allt går som planerat. :D

Tänker man på det så är det helt otroligt. Dom har sågat av lårbenskulan, ersatt den med en i titan som gjutits in i benpipan, monterat in ny "hållare" till lårbenet i bäckenet. För att komma till allt har dom skurit av en stor muskel och sytt ihop den igen. :näsblod Och killen är upp o går med kryckor... Kungligt. :tummenupp

Honey i'm coming home.
Tjena folkens.. jag smiter hem i dag så ni som planerad besöka mig i Trelleborg kan köpa fika för soppa pengarna och komma till Helsingborg i stället :-)

Hmm.. någon som skall upp på MC mässan ?

Honey i'm coming home.
Tjena folkens.. jag smiter hem i dag så ni som planerad besöka mig i Trelleborg kan köpa fika för soppa pengarna och komma till Helsingborg i stället :-)

:pannkyss

Du e så duttig fajbjoj!...

Du blir frisk snabbare än stålmannen tippar jag!...

Honey i'm coming home.

blacktriple och 996D ska dit. Med flyg... så fixa det där intyget till säkerhetskontrollen annars tror dom du har ett dolt vapen innanför byxorna! :D

Honey i'm coming home.

Härligt att höra kungen, jag vet att en del av D70 folket är inne och läser den här tråden också så nu är det snart dags för köpenhamn.
Det måstre ju smälla högre än Stockholm... ;)

Hej granne,

gött att höra att det gått så bra! Kan säga att Micke var RÄTT impad över att du var uppe och traskade :tummenupp Nu hoppas vi att det fortsätter i samma stil!

Tyvärr blir det ingen mc mässa för mig. är hemma nu sedan igår och vet inte vad jag skall säga.. det känns..

hoppas på många rapporter om allt från mässan.

Hoppas smärtorna försvinner för dej snart och att du får sova.

Ojojoj..läste bloggen nu. Hoppas verkligen att det blir bra nu *håller tummarna* Känner till operationerna du genomgått..assissterat på många och det är smärtsamma saker :burr
Hoppas det nya året blir bra och att du läker ihop :krama

Tyvärr blir det ingen mc mässa för mig. är hemma nu sedan igår och vet inte vad jag skall säga.. det känns..

hoppas på många rapporter om allt från mässan.

:pannkyss Pilutta dig! Du...det löser sig.

Har en stor tilltro till att du fixar detta. :) Krya på sig Kungen så ses vi på ngn fototur och har kul! :tummenupp

Då får du öka tempot, han är snart hemma igen!
Sista dan på sjukan imorgon om allt går som planerat. :D

Tänker man på det så är det helt otroligt. Dom har sågat av lårbenskulan, ersatt den med en i titan som gjutits in i benpipan, monterat in ny "hållare" till lårbenet i bäckenet. För att komma till allt har dom skurit av en stor muskel och sytt ihop den igen. :näsblod Och killen är upp o går med kryckor... Kungligt. :tummenupp

Oj...jävlar....
Ja, jag får pallra mig upp till Hbg istället. Sen är det väl enda chansen att få träffat dig med numera antar jag. ;)

Håller med...det är Kungligt! :yoparty

Last edited:
Tack för kaffet igår ... o tack för undervisningen. :Bugar

måste säga att jag är grymt imponerad av hur pass optimistisk & hur pass pigg du ändå är, fast det är så tätt inpå operationen.

jag beundrar din kämparanda :tummenupp

vi ses nog snart igen, över en fika eller en öl :yoparty

// Henke

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back