Silwer
för******
du kör en bandithoj.Gustav1 skrev:Nej, jag stannar om de vill det.
Varför tror du att jag skulle dra?
ser fram mot din bandit rider film som kommer i höst.
Den sägs slå bmwjohans alla idéer lätt.
du kör en bandithoj.Gustav1 skrev:Nej, jag stannar om de vill det.
Varför tror du att jag skulle dra?
Blev själv av med lappen förra året i april, körde bil med familjen i så att det var bara att parkera snällt och lämna lappen. Körde i hissnande 122km/h på en glest trafikerad 90 väg. Med ditt snitt så bör iaf räkna med att vara utan en bra tid. 31 för fort=2mån, 60 för fort=5mån och så vidare. Kan ju säga att med bil så kör jag jävligt mycket saktare mot förr..... tur man har en hojRigge skrev:Jag fick en civilbil efter mig på E4:an som blinkade lite fint och jag stannade, duktigt va? 176,6 i genomsnittsfart.
Silwer skrev:du kör en bandithoj.
ser fram mot din bandit rider film som kommer i höst.
Den sägs slå bmwjohans alla idéer lätt.
Gustav1 skrev:Hehe.
Första kapitlet kommer att heta "The pucko run".
Den spelades in idag. Jag körde till mojjen och drack en pucko.
Andra kapitlet är på utvecklingsstadiet fortfarande, har lite idéer om cykelvägar och så där, får se.
Silwer skrev:haha med cyklister som du satt mikrofoner på så man får höra deras skräckslagna skrik när du kommer på bredställ på cykelbanan
hajen5 skrev:Vet att Polisen bl a har några Saabar med plomberade "testmotorer" som förmodligen kan överaska den knutte som försöker köra i från dem på glest trafikerad motorväg.
Ernst skrev:
..sen när fick polisen sådana resurser och varför har dom inte gått ut med "nyheten" det brukar dom ju göra??
Fakta tack? inte "hört av en som vet.."
oee för den delen... "testmotor" ja då har den 600hk eller? jamena om dom ska ta fajerblejdar o annat så behövs det lite kraft som hjälper till
Kuriosa... jag har sett mig själv försvinna i fjärran på en videoupptagning från en polisbil..inte sittandes i baksätet utan under lite andra "former"
Polisbilen gjorde 219/220 pendlande förgäves...
/E
DanTheMan71 skrev:Livet kanske? Aldrig övervägt risken med att dra snuten?Rigge skrev:Jag fick en civilbil efter mig på E4:an som blinkade lite fint och jag stannade, duktigt va? 176,6 i genomsnittsfart.[/QUOTE
Väldigt korkat att stanna om man vet med sig att man kört för fort,,,finns absolut ingenting att vinna på det.
Rigge skrev:Det kommer länsstyrelsen berätta i veckan. Polisen var jävligt trevlig (så trevlig nån som knycker kortet av en kan vara) och sa att jag inte hade kört farligt, bara fort. Dubbelfilig motorväg, glest med trafik och bra väder osv, hoppas dom tänker på det då.
Bingo skrev:Men alltså... Lär dig skilja på Kawwa GPX och KTM Rally
Silwer skrev:var det när din gpx var ny det?, deras bilar o hojar (inte bmw k75 iofs) hänger nog på dig rätt bra idag.
Allvarligt talat så skulle jag vara bra stressad på en sån hoj om jag låg på en bred motoeväg med farbror blå bakom och dessutom skjuts, jag har kört en sån där en del och det går ju inet direkt så fort. Jag menar inet att racka ner på nåt, men altså get real.
Strider skrev:Just det. Vad är ett körkort mot livet.
Det går aldeles utmärkt att köra utan körkort men att köra utan liv det går ju inte.
1. Näh, 1800 i böter men ingen rättegång och inga dagsböter.20SK skrev:1. ...det var över 50 kmh för fort så han sa det skulle gå till åklagre som skulle ge mig dagsböter ?
2. Hur länge är det troliga att jag är av med körkortet med 50kmh för fort ?
3. Och hjälper det att överklaga om jag på papper kör budbil på dagarna ?
hajen5 skrev:Vet att Polisen bl a har några Saabar med plomberade "testmotorer" som förmodligen kan överaska den knutte som försöker köra i från dem på glest trafikerad motorväg.
Kawa Tina skrev:ohh ok vänta lite jag ska fråga killen min som jobbar på saab om det stämmer .
Micke.N skrev:jag har för mig att polisen får INTE "jaga" i hög fart.. då utsätter dom andra & sig själv för fara.. det kan dom åka dit på....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|