Nyårslöften

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Sluta strula med arbetskamrater. Borde kanske ha lärt sig efter första gången för fem år sen, men nej, vi testar med två olika de sista två månaderna på året...bara för att se om det fortfarande är en sämst idé.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Har slutat snusa för några månader sedan och det hade jag tänkt försöka fortsätta med. Ska även se till att bygga klart sommarstugan innan sommaren, åtminstone så man kan sova där och duscha.
Minska midjemåttet med 3-4 cm och på vågen lika många kilon. Eventuellt öka armarnas omkrets några centimeter också, om jag orkar :D

Just ja, tjejen tjatar om unge hela tiden. Tänkte ge henne ett klart besked innan 2009 är slut...
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
jag lovar och svär att aldrig hålla några nyårslöften...:D
och det klarar jag nog galant
 

Smagatusk

Guest
Samma löfte som förra året: Inte vara så självisk mot hustrun och bara tänka på mig själv och ta för mig av allt som är rolig, utan dela med mig, och låta henne ha dammsugaren lite mera och låta henne få diska ifred och så.

Jag ska bli mera jämställd helt enkelt. När hon har roligt och städar och diskar och allt sånt som tjejer tycker är kul så ska jag tvinga mig ut och köra hoj. Då blir det mera rättvist.

Glöm inte att köpa ett förkläde som passar till tofflorna.
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Jag lovade för några år sedan att jag skulle sluta ljuga för mig själv.
Så nu kan jag ju inte ha några nyårslöften längre... haha...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Sluta strula med arbetskamrater. Borde kanske ha lärt sig efter första gången för fem år sen, men nej, vi testar med två olika de sista två månaderna på året...bara för att se om det fortfarande är en sämst idé.

Nej fan, fortsätt! Hade jag haft chansen hade jag lätt gjort detsamma, tänk vilken trevlig stämning i fikarummet. :hihi
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Sluta strula med arbetskamrater. Borde kanske ha lärt sig efter första gången för fem år sen, men nej, vi testar med två olika de sista två månaderna på året...bara för att se om det fortfarande är en sämst idé.


Snygg signatur där nere ;)

Själv så är det som vanligt med nyårslöften - man behöver inte en speciell dag för att börja en ny trend, det kan man göra året runt - vilken dag som helst.
Men 2009 blir nog spännande liksom de flesta åren, det blir ju bara bättre&bättre.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top