Var ska du?Ryder_ skrev:2686661Vilken by ska du till ?
typ dösjebroRyder_ skrev:2686816
kääääääävlinge , nu får du säga
-Rosen- skrev:2686382förkrökandet börjar klockan 1, sen bär det iväg till en släktmiddag där jag håller mig lugn, sen tillbaka till stan för fest, och efter det så väntar torget med fyrverkerier och hälsa på alla gamla vänner. sen tillbaka till en fest. var man sover vettefan
wINBLAD skrev:2686850Det verkar som om att alla här får dricka för sina päron
Känns som om att mamma skulle hitta mina småförråd i garderoben/Hyllan/Nattduksbordet så skulle jag nog ligga ganska pyrt till
Joockey skrev:2686881Jag har totalförbud på alkohol för morsan! Men vafan, har man sina knep går allt!
Bärgren skrev:2686895Mina päron vet att även om de skulle sätta totalförbud på sprit så skulle jag med stor sannorlikhet ändå få fram något och då är det lika bra att jag dricker sådant som de iaf. vet vad det innehåller.
wINBLAD skrev:2686850Det verkar som om att alla här får dricka för sina päron
Känns som om att mamma skulle hitta mina småförråd i garderoben/Hyllan/Nattduksbordet så skulle jag nog ligga ganska pyrt till
ikväll blir najs blir ingen släktmiddag, drar till polarn direkt och kör på hårtBärgren skrev:2686859Här är en som vet hur det ska gå till.
lasse kongo skrev:2687196hade det efter dom hämtade mig på sjukhuset men nu jävla (kamerna gick sönder samma kväll så inga foton på min sprit samling )
ska ni ha med raketer med ut ? 70cc sprit+raketer=inte bra
-Rosen- skrev:2687643fyfan vad jag mådde till, ah lite barmghärtoghet med mig :9
efter torget så örjarde illamåendet, nu ligget kaajg isänge oc kj slkriver frå nlappeyBärgren skrev:2687645Amateur, nu börjar förfesten.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|