Ny ägare av KTM motard

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
Grattis som faan! Köpte min 640 där "nere" tog en bra stund för mig också med alla papper (läs timmar) Annars helt ok service.
Du kommer att få riktigt kul med den där hojjen.
Jag betalar 3495:- hel/hel på bilsport mc 10000:- isjälvrisk på stöld och 5000:- på vagnskada

Solid snake

Guest
2859543 Hej

Ville bara skriva av mig lite efter en lång dag med 22 mil. Var på bike idag förmiddag kl halv elva och hämtade min nya KTM 625 -06 med akrapovic slip on. Tog hela 3 timmar mer alla papper och dessutom köpte jag nytt ställ och sånt.

När vi väl kom iväg så var allt jag väntat mig! :D Hämtade upp en kompis på hans 660 och drog ut och körde hela dagen.

Nån som har nåt tips på billig försäkring till denna cykel. Är tjugo bast och bor i djungeln :)

Skickar med lite bilder... Imorrn ska det köras ännu mer! :yoparty
Snygg, ser ut precis som min fast jag har blå krök ( ;) ) och saknar akrapipor. :(

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SMC -06 inkl. Akra slip-on
Tack för alla svar! :)

Skillnaden mellan våra 06or me akra och en kompis 660 -04 med sebring slipon också helt ostrypt är i stort sett ingenting. 660 drar lite mer i lägre hastigheter.. Men det är knappt nånting.

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Snajsigt Askel! Vilka e ni som kor SM dar ute nu? Vad fick du projsa extra for akrasystemet? Jag e hemma om 3 veckor...da far du ta vagen om sa jag far provkora! Tills dess raknar jag med att du kort in den ;)

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SMC -06 inkl. Akra slip-on
2869795 Snajsigt Askel! Vilka e ni som kor SM dar ute nu? Vad fick du projsa extra for akrasystemet? Jag e hemma om 3 veckor...da far du ta vagen om sa jag far provkora! Tills dess raknar jag med att du kort in den ;)
Det är jag, robin och micke. Hoppas på att det blir några mer till sommarn! Träffade patrik häromdan, han va jäkligt sugen på motard ju :) Ja gav 8k för akrat.

Haha, ja har ju redan kört in den ;)

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Det är jag, robin och micke. Hoppas på att det blir några mer till sommarn! Träffade patrik häromdan, han va jäkligt sugen på motard ju :) Ja gav 8k för akrat.

Haha, ja har ju redan kört in den ;)

Till mig sa dom 7k för Akra:D , och 12500:- för helsystemet.

Svensson83

King
Gick med
31 Mar 2007
Hoj
Yamaha R6 2009
väntar på min nya ktm 660, beställd ifrån Superbike i GBG, bra firma förövrigt riktigt hjälpsamma :) men lite sega :( skjuter upp leverans datum hela tiden, men de finns förmodligen skäl

men snart är den min :D

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...