Gital
Ny medlem
Tjena,
gick med i veckan och har redan varit ute på första turen med er, men presentera sig måste man ju göra och ta fint i hand som mamma lärt mig...
en sak jag vill dela med mig om, som handlar om samma mamma ovan, en mamma som för övrigt endast har sett statistiken på texttv med många dödsfall i sommar och är mycket orolig över detta initiativ från min sida...
Jag kommer hem första gången med nytaget kort, inköpt ninja och smilet går från lyktstolpe till lyktstolpe.
Mamma tittar väldigt skeptiskt på mig och frågar sedan 2 saker.
- Mamma: Den är väldigt stor. Ska den låta så mycket?
- Jag: Den låter lite kanske, men man märker inte så mycket när man kör
D)
- Mamma: Är den trimmad?
- Jag: Nä, den är helt original.
- Mamma: Bra, då är den ju inte så snabb heller. Jag hoppades att du var förståndig.... Du kör väl inte på cykelvägarna?
..... Ibland har morsan sina underbara stunder![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
gick med i veckan och har redan varit ute på första turen med er, men presentera sig måste man ju göra och ta fint i hand som mamma lärt mig...
en sak jag vill dela med mig om, som handlar om samma mamma ovan, en mamma som för övrigt endast har sett statistiken på texttv med många dödsfall i sommar och är mycket orolig över detta initiativ från min sida...
Jag kommer hem första gången med nytaget kort, inköpt ninja och smilet går från lyktstolpe till lyktstolpe.
Mamma tittar väldigt skeptiskt på mig och frågar sedan 2 saker.
- Mamma: Den är väldigt stor. Ska den låta så mycket?
- Jag: Den låter lite kanske, men man märker inte så mycket när man kör
- Mamma: Är den trimmad?
- Jag: Nä, den är helt original.
- Mamma: Bra, då är den ju inte så snabb heller. Jag hoppades att du var förståndig.... Du kör väl inte på cykelvägarna?
..... Ibland har morsan sina underbara stunder
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)