Ny bakende på min Gsxr

Nordmannen

99 Gsx-R Streetfighter
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
StreetFighter Gsx-R 750
Hei jeg ser dere har UTROLIG :Bugar :Bugar mye kunnskap om streetfighters, så jeg har veldig lyst til å flyttte over en 2003 R1 bakende på min 1999 Gsx-R, er det noen her som hart gjort det før?? Er det mye jobb? er åpen for andre forslag til bakender også,synes den 1999 Srad bakenden er for stor og oval til en streetfighter. Takker for all hjelp dere kan gi meg. :) :) :)

GixxerMike

Gixxerpilot. V-Man-Racing.
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
suzuki Gsxr1100 -87 Såld + en DM-02
Nordmannen skrev:
Hei jeg ser dere har UTROLIG :Bugar :Bugar mye kunnskap om streetfighters, så jeg har veldig lyst til å flyttte over en 2003 R1 bakende på min 1999 Gsx-R, er det noen her som hart gjort det før?? Er det mye jobb? er åpen for andre forslag til bakender også,synes den 1999 Srad bakenden er for stor og oval til en streetfighter. Takker for all hjelp dere kan gi meg. :) :) :)

Hej!
Ta en titt på min hemsida så kanske du får lite tips/Gott Nytt år

Nordmannen

99 Gsx-R Streetfighter
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
StreetFighter Gsx-R 750
GixxerMike skrev:
Hej!
Ta en titt på min hemsida så kanske du får lite tips/Gott Nytt år

Takker for tipset,å det så utrolig kult ut på din sykkel,men tror du at du har klart det uten bytte av rammen bak?? det er vel store forskjeller på din ramme å min 1999 ramme å sikkert?

Jonathan

Guest
Nordmannen skrev:
Takker for tipset,å det så utrolig kult ut på din sykkel,men tror du at du har klart det uten bytte av rammen bak?? det er vel store forskjeller på din ramme å min 1999 ramme å sikkert?

Förlåt för det här som inte hör hemma i den här tråden..

Men ni norskar har sånt jäkla kul språk :hihi

Nordmannen

99 Gsx-R Streetfighter
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
StreetFighter Gsx-R 750
Någon som kan gi litt bedre tips til en stakkars nordmann??
setter pris på alle svar dere kan gi meg,eventuelt andre bakender som er like tøff å enklere å sette på min sykkel. :va :va :va

Onewheeler

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Lite olika hojar..
Byt hela bakdelen med bakram och allt så är det tokenkelt. Bara att svetsa om fästena oftast.

Nordmannen skrev:
Någon som kan gi litt bedre tips til en stakkars nordmann??
setter pris på alle svar dere kan gi meg,eventuelt andre bakender som er like tøff å enklere å sette på min sykkel. :va :va :va

Nordmannen

99 Gsx-R Streetfighter
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
StreetFighter Gsx-R 750
Teo skrev:
Håll dig till gixxer, det blir mer enheltligt, kör ett 00- arsle, rettans häck är för vass, det blir bara fel tror Jag. Kolla in den översta här...

http://www.sbfiberdesign.com/html/sbfib_eng.html

edit... sorry, gå in på seats/singelkits...

Har faktisk kikket litt på den der,det en meget fin,men det er 2 ting jeg er usikker på angående den der,prisen er litt høys syns jeg, å for det andre så er det kun solo seat som gjelder,ikke at jeg har så mange som skal sitte på men greit å ha muligheten til det. Noen som vet om den er direkte bolt on?? noen her inne som har kjøpt å montert den?? bilder?
Takker for all hjelp her.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Verkar vara mycket gixxer folk här, det råkar inte vara nån av er som har kvar orginallyset fram till era hojar ?

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
R1 2001 Turbo
Nordmannen skrev:
Har faktisk kikket litt på den der,det en meget fin,men det er 2 ting jeg er usikker på angående den der,prisen er litt høys syns jeg, å for det andre så er det kun solo seat som gjelder,ikke at jeg har så mange som skal sitte på men greit å ha muligheten til det. Noen som vet om den er direkte bolt on?? noen her inne som har kjøpt å montert den?? bilder?
Takker for all hjelp her.

Kolla denna!!!

Intresserad?

Mvh Ola

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha