Ny BMW R1200 S

Wellcraft

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
Bandit 1250 -08, Bandit1200s -05 såld,WR 426 -01 såld, XT660X -05 såld, KLR 650 -01 Såld, VTR1000 -97, TRX 850 -97 såld, ZX9R -95 Såld, ZX400R Såld, FZ600 -88 såld, RD350 -84 såld, RM 400 -80 Skrotad, DT 50 -90 såld, KX 80 -82 såld
Ser fin ut, för att vara en bmw iaf...

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Börjar tycka mer och mer om den! Men var från början säker på att det inte var någonting för mig, nu är jag inte så säker längre. Har väl antagligen BMW:s bra försäkring också :rolleyes:

ksann

Fairings are for sissies!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
.
Den nya R1200S är INTE snygg! Inte ens för en BMW!
r12s.jpg

Den här är en snygg hoj:
rsv1k.jpg

(Jag kunde lika väl ha valt bilder av en Kawa Ninja ZX-6R eller Triumph Daytona 675, eller en 05 Yamaha R1 för att visa hur en snygg hoj ser ut men ni fattar vad jag menar...)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Josef skrev:
Klart den har, vadan ironismileyn?

Titta på smileyn istället för att se vad den är döpt till så kanske du fattar vad jag menar :)

ksann skrev:
Den nya R1200S är INTE snygg! Inte ens för en BMW!
r12s.jpg

Den här är en snygg hoj:
rsv1k.jpg

(Jag kunde lika väl ha valt bilder av en Kawa Ninja ZX-6R eller Triumph Daytona 675, eller en 05 Yamaha R1 för att visa hur en snygg hoj ser ut men ni fattar vad jag menar...)

Nu fattar jag vad de menade med att utblåsen skulle vara ovanpå varandra, snacka om över designat :D

ulf_lundin

Ge f-n i att ändra här !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R 1200 GS, XR600
Det är rätt stor skillnad i känsla på 1100/1150-motorn och 1200, den nya betydligt rappare.
Och Telelevern fram är förmodligen trevlig, som vanligt.
Min erfarenhet är iofs från gs-modellen, men generationsskillnaden är säkert samma även för s-modellen.
/u

Last edited:

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
Det är cool! :tummenupp

Inte helt billig dock, om man ska ha allt extra tillval.... :va
Fast försäkringspremien är ju kul!!

Hade gärna haft en sån som sällskap till motarden...(kanske borde sälja bilen som jag nästan aldrig använder...)

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
ksann skrev:
1803439 Den nya R1200S är INTE snygg! Inte ens för en BMW!

Den här är en snygg hoj:
rsv1k.jpg

Ingen, absolut ingen kan säga att du har fel :tummenupp :tummenupp

R1kard

#90 R6 Cup
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
R6 2014
Den e jävligt snygg i verkligheten. Men jag gillar inte dem Boxer-motorerna så jag håller mej till K 1200 S med lite mer klös i oxå :)
Till dem som skriver att BMW e dyra: Ja dem e dyra men man tjänar in de ganska snabbt på försäkringen som e riktigt billig för den över 30, och e man under 30 finns ju farsan xD Och sen så e BMW inte tyngre än andra tex. Yamaha och Suzuki modeller man kan ju inte jämföra denna modellen me en R1:a o säga att den e tung, dem e ju inte i samma klass, BMW:n har minnst 50 hästar mindre!!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...