NY* Brunetter eller blondiner *NY

Brunetter eller Blondiner ?

• Antal röstningar
    0

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag inbillar mig att blondinernas forna glans har falnat högst betänkligt. Tänkte försöka få detta bekräftat genom en statistiskt säkerställd poll här i SH. Vad föredrar ni? Brunetter eller blondiner ? Eller kanske en eldig rödhårig?

Hoppas pollen kommer med den här gången.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jää. Nu funkade. Hade glömt överskriften på själva pollen i gamla tråden, det var därför det inte blev nåt av det hela.

Sätt igång och rösta nu, pojkar och flickor !

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag vet inte vad jag tycker riktigt, på vissa är det snyggt med blont, på vissa med brunt/svart eller färgat rött. Tycker inte om orange hår dock, sånt som "rödhåriga" har.

Eftersom jag inte kan bestämma mig själv så är det både rött, svart och blont. :banana

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Borde vart en flervalspoll :7peta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag gillar snälla o söta tjejer o sen vad de har för hårfärg är verkligen skitsamma. Fast orange hår är verkligen inte min grej tyvärr. Har aldrig i mitt liv sett en med orange hår som är söt.

Är verkligen hårfärg nånting viktigt att gå efter när man kollar efter en tjej?

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Emmi skrev:
Jag vet inte vad jag tycker riktigt, på vissa är det snyggt med blont, på vissa med brunt eller färgat rött. Tycker inte om orange hår dock, sånt som "rödhåriga" har.

Klart att alla inte passar i samma hårfärg....
Det finns snygga människor i alla kategorier. Det här kanske inte alls egentligen handlar om utseende, utan en genetiskt förprogrammerad preferens?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Starstriker skrev:
Klart att alla inte passar i samma hårfärg....
Det finns snygga människor i alla kategorier. Det här kanske inte alls egentligen handlar om utseende, utan en genetiskt förprogrammerad preferens?

Om killen har mörkt hår signalerar det ett mer moget intryck hos bruden.

Blont hår=omoget då eller? :3freak

Kusligt nog stämmer det många gånger :brinnerup

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Bingo skrev:
Borde vart en flervalspoll :7peta

Vad är det du saknar ? Svarthåriga går under "brunetter" och rakade går under "blondiner". Själv kan jag väl titulera mig blondin isf........ Kommer snart bli "red-head" efter mina första dagar i solen på republikanska. Som ett stopplyse

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jo, det är därför jag inte kan bestämma mig. Jag gillar flerfärgat hår. Blont & svart, rött & svart, brunt me slingor i andra färger.

På killar är det snyggast med rufsigt mörkbrunt hår, fast surf-blont e me snyggt på vissa ibland. Färgat svart går bort.

Starstriker skrev:
Vad är det du saknar ? Svarthåriga går under "brunetter" och rakade går under "blondiner". Själv kan jag väl titulera mig blondin isf........ Kommer snart bli "red-head" efter mina första dagar i solen på republikanska. Som ett stopplyse

Flervalspoll är väl när man kan välja flera alternativ??

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Starstriker skrev:
Det jag saknar är möjlighet att uttrycka min uppskattning för alla håfärger. Så länge vi snackar rejäla lökar :D

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
P@trik skrev:
Nej, det viktiga är väl hur hon är som person.

Såklart. Man kollar ju inte enbart på hårfärgen. Jag skulle absolut inte rata någon för hårfärgen om hon var toppen i övrigt. Man tittar egentligen knappt på hårfärgen, men trots detta kvarstår faktum, alla verkar ju tycka något i den här frågan

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Bingo skrev:
Det jag saknar är möjlighet att uttrycka min uppskattning för alla håfärger. Så länge vi snackar rejäla lökar :D

Med rejäla lökar brukar det ofta följa med en rejäl häck också, men det kanske du är medveten om ?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag har både varit blond, svarthårig, rödhårig, brunett, orange oxå för den delen efter någon misslyckad blekning men alla passar ju olika i olika färger
Jag får alltid höra att jag passar bättre i mörkt en i blont
lika med att jag aldrig kan sluta färga mitt hår :3freak

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Alicia skrev:
Jag har både varit blond, svarthårig, rödhårig, brunett, orange oxå för den delen efter någon misslyckad blekning men alla passar ju olika i olika färger
Jag får alltid höra att jag passar bättre i mörkt en i blont
lika med att jag aldrig kan sluta färga mitt hår :3freak

Samma som jag då. Jag har vart blond, ljusbrun, mörkbrun, rosa, lila, orange (inte misslyckad blekning utan orange hårfärg), svart, rödhårig... Fått höra att jag passar i både blont och mörkt, så jag varierar lite...

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...