Fan va snygg. (eller fronten var väl sådär...)
Påminner om Daytonan
Snigelögonen är väl inget. Kolla på luftintagen/kylarskydden/vad det nu är för nåt framtill på sidorna, ser ut som luftintagen till en jetmotorDen är fräck men f*n va jag stör mig på snigelögonen.
Snigelögonen är väl inget. Kolla på luftintagen/kylarskydden/vad det nu är för nåt framtill på sidorna, ser ut som luftintagen till en jetmotor
the new 1125R has nearly 50bhp more than any Buell before, but promises to retain the earlier bikes’ legendary handling.
........Inte för att jag kört en Buell någon gång, men de är väl knappast kända för att vara smidiga? ......
Det vill jag nog påstå att de är. Snabbsvängda men med en lite trött motor är väl vad de flesta testare brukar tycka.
Om du säger det så , även om jag har svårt å tro att en 1200-kubikare kan upplevas som legendarisk snabbsvängd. Får väl ta å provköra en helt enkelt
Om du säger det så , även om jag har svårt å tro att en 1200-kubikare kan upplevas som legendarisk snabbsvängd. Får väl ta å provköra en helt enkelt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |