Har du nån form av smaklök i ögonen väljer du givetvis den Retta. Blejd 07--> är ju
Öppna korpgluggarna, han har redan köpt den rEtta, alltså Hondan.
Har du nån form av smaklök i ögonen väljer du givetvis den Retta. Blejd 07--> är ju
Idag ligger samtliga sporthojar på nästintill samma nivå. Och för en "vardagsåkare" spelar det ingen roll vilken man tar såvida man inte kan använda effekten till max och pressa hojen till gränsen.
Men, bortsätt från det är Hondan mkt snyggare och den mest kompitenta hojen för gat/ban bruk!
På barkarby i onsdags var Bladen det självklara alternativet
Givetvis i vitt utförande.
Ska du säga som kört Buell
(tjyvnyp tillbaka )
svart bläjd e mumma!!
svart bläjd e mumma!!
Jaja men nu handlade det om looks, retta vs blejd.
....... Skall ut med polaren i kväll eller imorgon och byta hoj med honom en stund; han har en R1-07, så det ska j-gt kul att jämföra intrycken
Första riktiga rundan med Bladen avklarad. Hojen är grymt snabb och det som imponerade mest är vridet över 4000 rpm, sanslöst snabb ut ur kurvorna! Skall ut med polaren i kväll eller imorgon och byta hoj med honom en stund; han har en R1-07, så det ska j-gt kul att jämföra intrycken
Jaja men nu handlade det om looks, retta vs blejd. Min skrotade cbr 06:a var iaf snyggare än skapelsen ovan. Sen har jag hört att blejd har blivit en mycket bättre hoj osv, det tror jag säkert motormässigt etc, men personen som fått lov att designa skapelsen måste ju fan vara hondachefens cp-skadade son eller nått.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|