Dopp i grytan?
Rockmorsan skrev:Får hojta till när jag är åt det hållet då så kanske vi kan köra lite lagom.
Välkommen!
Två på en hoj i röd grupp är inte bara förarens förtjänst... Du kan gott kosta på dig att inte vara alltför ödmjuk.
Klart det blir fint väder. Attityd är allt!
Välkommen till dårhuset.
Hej Zemlan!
Grattis!! Jag körde också upp i somras, fredagen den 13 juli i Västerås, och fixade det!
Hoppas att vi träffas på Sala Racing Park eller Gröndal. Min beundran för att du vågade låna din killes busa, själv vågar jag inte låna makens K1300S. Det skulle liksom kosta för mycket om något hände...
Bästa comebacken någonsin!
Grattis till kortet och välkommen till dårhuset
Vanligtvis när det kommer nya tjejer till siten brukar jag skriva en hälsning och en rad om att "Det är väldigt mycket hormonstinna grabbfuckon här på sidan och du kommer få ett skamligt förslag eller trettio... Men ta det med en nypa salt och bit tillbaka med samma glimt så ska du nog trivas!", men du verkar klara dig bra helt på egen hand
Välkommen som sagt
Välkommen hit cheyen Gosa?
Mvh /Try
Nödigt vetande; Dopp i grytan heter "bLåjjtah" (blöta) på pitemål =). Klart snyggt ord. "L-et" ska komma från långt inne i munnen för rätta schwången på ordet
Välkommen Zemlan och grattis till körkortet =)
//Robert
Välkommen!
Körde på Gröndal i söndags, kommer nog köra nästa gång med om vädret är bra.
Körde på Gröndal i söndags, kommer nog köra nästa gång med om vädret är bra.
Vad avis jag blir! Var hemma med förkylning. Det regnade här, så maken åkte inte heller. Nu på eftermiddagen så har maken gett sig iväg till Sala Racing Park. Själv sitter jag fast med ett styrelsemöte på Ridklubben!
Rockmorsan och jag träffas alltför sällan. Så jag har föreslagit henne att Gröndal är ett bra ställe att träffas på. (Lika långt för båda.) Är du också där och kör, kommer de väl snart att kalla oss för 'cheymaffia'...
Är inte "min lilla grå" körbar till nästa Knix på Gröndal, så blir det bönpallen på "den stora röda".
PS: I helgen drar vi till Gelleråsen för att se 'de stora pojkarna' tjöra!
Var också på Gröndal i söndags och för första gången där. Kul bana Körde själv i blå grupp men hade en kompis som körde i grön grupp.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|