Kahobe
Guaranteed Carbon Free
Detta har jag fått f-n för..
... när jag kade ut på en annan (icke)mc-sida.
Citat av Bert Karlsson:
Folk är inte dumma, dom är dummare...
Fick så många ovettiga inlägg till svar.
Nåja. i trafiken ÄR allt möjligt. Var det inte i veckan 3 dödades i en avkörnihg på E4-n mellan Sthlm- Uppsala (med bil) ??
Dubbla filer, liten trafik, viltstängsel, vajerräcken.. och ändå..Med risk för "moralgubbe on" så är nog sanningen att man måste köra passivt och se alla andra som idioter.. och det gäller inte bara äldre.
Två hojar krockade ju i går t ex..Som hojåkare får man vara dubbelt på alerten är det gäller att "läsa" vad andra tänker göra för nån blinker t ex är inte att förvänta sig..
Är inte antalet dödade hojåkare i vår nu uppe i 13-14...??
Håll statistiken nere..!
Den som en gång sett en människa i bitar, minns det, jag lovar!
... när jag kade ut på en annan (icke)mc-sida.
Citat av Bert Karlsson:
Folk är inte dumma, dom är dummare...
Fick så många ovettiga inlägg till svar.
Nåja. i trafiken ÄR allt möjligt. Var det inte i veckan 3 dödades i en avkörnihg på E4-n mellan Sthlm- Uppsala (med bil) ??
Dubbla filer, liten trafik, viltstängsel, vajerräcken.. och ändå..Med risk för "moralgubbe on" så är nog sanningen att man måste köra passivt och se alla andra som idioter.. och det gäller inte bara äldre.
Två hojar krockade ju i går t ex..Som hojåkare får man vara dubbelt på alerten är det gäller att "läsa" vad andra tänker göra för nån blinker t ex är inte att förvänta sig..
Är inte antalet dödade hojåkare i vår nu uppe i 13-14...??
Håll statistiken nere..!
Den som en gång sett en människa i bitar, minns det, jag lovar!