Hm, vette fan omjag gillar namnet. för likt pierog, tänker på en sån dära rysk pierog oxå, iof go men nä. sen e la vikten som superlageran då. 1400cc?? Hoppas verkligen inte, börjar urarta nu med kubiken i så fall jue.
Nu har jag inte kört Panigalen men är den inte redan rätt svårkörd? Hur lär då detta bli?
Ca 7 - 800.000:- 1299 kubik,samma behandling av motorn som gamla SL,ryktet säger super elektronik på denna,typ avancerad styrning från Moto Gp. Kolfiber-ram + sving. Sista super pannkakan innan V4'an kommer nästa vinter. Ryktet för den säger 250 hästar..
Ca 7 - 800.000:- 1299 kubik,samma behandling av motorn som gamla SL,ryktet säger super elektronik på denna,typ avancerad styrning från Moto Gp. Kolfiber-ram + sving. Sista super pannkakan innan V4'an kommer nästa vinter. Ryktet för den säger 250 hästar..
Vilket ju mycket väl kan stämma.Projekt 1408 låter ju mer som ett projekt som startade 2014-08...
Nu har jag inte kört Panigalen men är den inte redan rätt svårkörd? Hur lär då detta bli?
Ducati visar upp en riktigt häftig hoj och folk hänger upp sig på namnet?
För helvet, häng upp er på att den har duktigt mycker mer hästar än kilon istället
Projekt 1408 låter ju mer som ett projekt som startade 2014-08, snarare än en jättemaffig best till motor. Nu har jag iofs ganska dålig koll på hur Ducati brukar namnge sina projekt. ÄR det som de namnger sina hojar så vet man ju iaf att siffran iaf är nära vad det är för riktig volym. Så projektets siffra är iaf nära vad det egentligen betyder.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|