Ny fet hojfilm på bio [trailer] eller inte

doorman

Checkpoint 69
Gick med
25 May 2004
Hoj
*SÅLD*
:lol

Redan i trailern spårar filmen ur riktigt då han hoppar mellan tågvagnarna... Fy fan va kass film... Hur vet jag det? Jag bara vet... :tungan

Trailern får :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele av fem möjliga. Varför inte 4? Jo, det var tufft när han kastade hjälmen framför bildäcket så att den voltade... :lol :hihi :lol :hihi

(Tyvärr är den en "måste- iaf- se- den- film" så det är väl bara att vänta in den.. Den kan ju vara bra :lol

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Jag har varit i Indien 4-5 gånger och jag har aldrig sett någon av de hojar som är med i filmen. Då har jag åkt en himla massa bil där och det det enda man ser är Royald Enfields och Hero Honda 150cc. Det närmaste en riktig cykel jag har sett där var en mycket risig FJ 1100 från blankt 80-tal.

När dom gör reklamfilm för Hero Honda är de precis lika coola och tuffa (= töntiga) som de är i filmen. :hihi

Alla Indiska filmer är uppbyggda på samma sätt, enastående vackra tjejer (filmerna kan ses därför), coola=töntiga killar och en himla massa sjungande och dansande.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Fast and the furios, Tandori Edition!

From the producers of this year's big hit, Hum Tum, comes Dhoom.

While the Saif Ali Khan-Rani Mukerji starrer was a soft romance, Dhoom is more about speed and bike gangs.

Produced under the Yash Chopra banner and starring Abhishek Bachchan, John Abraham, Uday Chopra, Esha Deol and Rimii Sen, Dhoom is directed by Sanjay Gadhvi (Mere Yaar Ki Shaadi Hai).

Abhishek, playing Jai Dixit, is the cop on the trail of a bikers gang, led by John's character.

Jai, who has no idea about speed and bikes, asks garage mechanic Ali (Uday Chopra) -- a superpro with bikes -- to help him nab the gang.

Bifogat

• 03poster.jpg
    03poster.jpg
    25.5 KB · Visningar: 63
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024