Ny film..

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
AndySwe skrev:
Ny film från oss galna Helsingborgare, några av er gillade den förra så jag tänkte jag kunde posta en ny som vi gjorde lite inoffeciellt igår i vårt nya
fina parkeringshus.

http://www.fernbrant.com/saltomortalez.wmv

Äuumm.. den var ju jävligt koolt redigerad och imponerande akrobatik, men var är hojjarna ??

/KetogaN

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
precis! var e hojarna :D

aja! Jag kunde en gång i tiden göra en bakåtflip, 2 ggr.. sen landa jag snett o sket it.

Och ser jag inte en uppdatering snart av ditt intresse, åker du ut. :fyllisar

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Inga hojar, men grymt redigerad :klappar

Andy, sugen på att filma lite hojar till våren/sommaren?????

AndySwe

Newbie
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
ZX9R
Otee skrev:
Inga hojar, men grymt redigerad :klappar

Andy, sugen på att filma lite hojar till våren/sommaren?????

Jo! Funderar på att efter jag gjort voltfilmen göra en schyyst hojrulle med lite nyskapande bildspråk istället för det gammla vanliga avfilmadet av trixen. Går ju att göra så mycket mer än att stå 40 meter ifrån och filma en wheelie.

AndySwe

Newbie
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
ZX9R
Swedie skrev:
du kör hoj annars? vart står det i din profil? Står att du gillar volter och under hoj står det "Blä!".. skriv vilken hoj du har då... annars, har du inget på sajten o göra. detta är inte www.voltsport.com

Sorry Swedie, har fått registrera om mig en hel del gånger sen den gammla Potatoes MC tiden. Fyllde bara i uppgifterna random sist:)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
sedär! Nu är du godkänd medlem! Jag har problem med folk som kommer hit som inte har MC intresser eller ej har hoj och ej har här att göra. Rasrening ;) närå! inte så, men jag försöker få sidan att handla om vad ... sidan är om.

nästa gång, ställ en MC i bakgrunden.

AndySwe

Newbie
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
ZX9R
Vad tror ni om att spela in en lite seriösare hojfilm med mycket vikt på schyysta trix och snygga bilder och cool musik? Något vi alla kan sammarbeta på? Hade det varit något intressant?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag kan köra sakta på bakhjulet så det inte blir en suddig hoj i bilden .. ifall ni nu ska filma slomotiongrejer. Jag har sett för många "snabba wheelisar 1 meter framför kameran"-videos, o dem suger. :D

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Yrke: Göra volter och spela in film.

Vad tjänar man på ett sådant jobb?
Vad krävs det för utbildning ? :hihi

AndySwe

Newbie
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
ZX9R
spirre skrev:
Yrke: Göra volter och spela in film.

Vad tjänar man på ett sådant jobb?
Vad krävs det för utbildning ? :hihi

Det krävs att man är villig att inte äta på några dagar, att aldrig kunna handlar något roligt till dig själv. Att alla pengar du någosin får ihop går till att betala räkningar och fixa mat..

Jag har funderat ett tag på att göra en schyyst MC rulle, något speciellt liksom, men jag känner inte tillräckligt med folk som kan något annat än att köra rakt fram med båda hjulen i marken. Så om folk på forumet hade varit intresserade av det och alla velat hjälpa till med både det ena och det andra så hade det varit ett projekt för framtiden kanske?

Är det ingen/för lite som är sugen/a behöver man ju inte ödsla mer energi på att fundera på det.

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
AndySwe skrev:
Vad tror ni om att spela in en lite seriösare hojfilm med mycket vikt på schyysta trix och snygga bilder och cool musik? Något vi alla kan sammarbeta på? Hade det varit något intressant?

du kan ju starta firma som hojfilms-regissör-filmare-redigerare.. :tummenupp

skulle nog bli jävla sjyssta rullar! :fakta

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
AndySwe skrev:
Jag har funderat ett tag på att göra en schyyst MC rulle, något speciellt liksom, men jag känner inte tillräckligt med folk som kan något annat än att köra rakt fram med båda hjulen i marken. Så om folk på forumet hade varit intresserade av det och alla velat hjälpa till med både det ena och det andra så hade det varit ett projekt för framtiden kanske?

Är det ingen/för lite som är sugen/a behöver man ju inte ödsla mer energi på att fundera på det.
Pssst! Inte för vi är proffs, men det finns ett par här i stan som är duktiga.
!
!
!
!
v

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...