Dufva skrev:Inte alls så mäktigt, den var sämre än Biker Boyz vilket betyder att den sög rejält.
frid skrev:
Lite OT-prat.. Det var enligt vad jag läste (någonstans, minns inte var) regissören Renny Harlin (man skulle ju kunna tro att en finne skulle förstå sig på motorsport, men nejdå..) som totalt slaktade sönder och gjorde hollywoodfjanterier av vad Stallone (!) ville skulle bli en helt realistisk skildring av formel1-sportens vardag. Eller nåt i den stilen.Holger skrev:oj oj oj snacka om b-film,påminner om stallones fiasko Driven.
Ugluk skrev:Lite OT-prat.. Det var enligt vad jag läste (någonstans, minns inte var) regissören Renny Harlin (man skulle ju kunna tro att en finne skulle förstå sig på motorsport, men nejdå..) som totalt slaktade sönder och gjorde hollywoodfjanterier av vad Stallone (!) ville skulle bli en helt realistisk skildring av formel1-sportens vardag. Eller nåt i den stilen.
Nej, det är nog jag som är ute och cyklar utan stingpinne. Bilsport intresserar mig inte särskilt mycket.. Cart, F1.. samesame but different?Woland skrev:Då var han verkligen HELT ute och cyklade eftersom filmen handlade utspelades i Cartserien
/W
Ugluk skrev:Vad jag ville inflika var att Driven kunde kanske ha varit en bra film om det inte varit för den glamhorande finnen som regisserade den..
Hightuned skrev:Förmodligen lika kass och patetisk som bikerboys?.
Woland skrev:Då var han verkligen HELT ute och cyklade eftersom filmen handlade utspelades i Cartserien
/W
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |