P-E
Guest
Grattis!!! Nästa år är det min tur, iallafall med bil, får se om jag hinner med mc också.
Maria med kort skrev:Hej alla!
Nu har jag hört så mycket om sporthoj.com så jag var ju tvungen att gå in och titta. Varför har jag inte gjort detta tidigare?
Jag håller på som bäst att ta mitt körkort och går allt som det skall har jag lappen i mitten av september.
Maria (Sista dagen på jobbet...)
Maria med kort skrev:Hej,
Nu vet jag vad lycka är...!
Har precis klarat min uppkörning!!!
Känslan att köra ifrån Säve själv går inte att
beskriva. Äntligen!
/Maria nu med kort
Maria med kort skrev:Hm, det är bara en liten sak...
Fick körkortet i torsdags, fick köpa en ny blinkers, ny hastigsvajer (eller vad det nu heter) samt en ny frambroms i fredags. Väntar på att grejerna skall komma till Johans. Förhoppningsvis kommer de nu på eftermiddagen så jag kan montera det hela ikväll.
Gjorde det klassiska, stog och pratade med en kille, sen satte jag mig på cykeln för att köra iväg. Kom inte många centimeter innan jag gick i backen. Hade glömt låset i framhjulet.....
Nu har man gjort det, och jag har mycket svårt att tro att jag kommer glömma det igen.
Ordnar det sig och mötet på arbetet som jag har under eftermiddagen inte drar ut på tiden, åker jag gärna med på en sväng.
/Maria
Maria med kort skrev:Jag kan inte göra något annat än att skratta åt det hela.
Min första tanke var "Hur dum får man lov att vara...?"
Men som sagt gjort är gjort....
Hehe, jag har varit farligt nära tre fyra ggr nu på bara en månad.. Bara väntar på att jag skall åka dit rejält och klota stillastående..Maria med kort skrev:Hm, det är bara en liten sak...
Fick körkortet i torsdags, fick köpa en ny blinkers, ny hastigsvajer (eller vad det nu heter) samt en ny frambroms i fredags. Väntar på att grejerna skall komma till Johans. Förhoppningsvis kommer de nu på eftermiddagen så jag kan montera det hela ikväll.
Gjorde det klassiska, stog och pratade med en kille, sen satte jag mig på cykeln för att köra iväg. Kom inte många centimeter innan jag gick i backen. Hade glömt låset i framhjulet.....
Nu har man gjort det, och jag har mycket svårt att tro att jag kommer glömma det igen.
Ordnar det sig och mötet på arbetet som jag har under eftermiddagen inte drar ut på tiden, åker jag gärna med på en sväng.
/Maria
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |