Ny från södra Stockholm

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Hejsan, har väl varit reggad här ett tag men kanske inte varit så aktiv så tänkte presentera mig iaf =)

Bor i huddinge och heter Niklas, 24 år, håller på sätta ihop de sista på hojen nu, hoppas få igång han nu i helgen efter en liten motorrenovering under vintern.

Finns de mer folk som har lust att slå sina cyklar ihop och åka lite får ni gärna säga till, känner inte så många andra med hoj och e roligare att åka med någon.

Kör på en gammal Kawasaki ZXR750 -89a. Hade velat haft en nyare typ bandit eller nått men då kostar de mer i försäkring så fick bli den hära =))

Jaha va ska man mer säga då, dagtid jobbar jag med att reparera truckar, tycker om att mecka och ha mig så det passar mig bra.

//Niklas

Teaboi

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2010
Hoj
Triumph Speed Triple-11, Street Triple-10 (Såld)
Välkommen!

Jag är rätt ny själv men har varit inne på forumet och läst i ca 1 år.

80 mil på min nya Street Triple nu....ska väl vara själva fan om den inte är inkörd innan termometern visar 20+

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Välkommen!

Jag är rätt ny själv men har varit inne på forumet och läst i ca 1 år.

80 mil på min nya Street Triple nu....ska väl vara själva fan om den inte är inkörd innan termometern visar 20+

Tackar. =)

Var själv inne på en street triple / bandit / versys och såna hojar först men ekonomin sa ifrån fick bli Kawasakin istället, 1644kr/helförsäkring per år är rätt okej =)

Olsson84

S. Blisken
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Hojlös....Suzuki RF600R Såld, KTM 950SM Såld, KTM 640 Såld!
Tackar. =)

Var själv inne på en street triple / bandit / versys och såna hojar först men ekonomin sa ifrån fick bli Kawasakin istället, 1644kr/helförsäkring per år är rätt okej =)

Vilket försäkringsbolag har du "hustlat" då? Eller står hojen på någon annan/reggad som 25kw?? Kollade på en exakt likadan innan jag köpte min sukka och försäkring på en Kawwa zxr750 från 89 låg på 6500kr hel/hel.
26år kort i 4år, bor i enskede!

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Vilket försäkringsbolag har du "hustlat" då? Eller står hojen på någon annan/reggad som 25kw?? Kollade på en exakt likadan innan jag köpte min sukka och försäkring på en Kawwa zxr750 från 89 låg på 6500kr hel/hel.
26år kort i 4år, bor i enskede!

Den står på mig, har bilsport mc som försäkringsbolag, klassas som en "classic" hoj eftersom den är minst 20år gammal så då får man den för 1644kr helförsäkring per år.

www.bilsport-mc.com

Olsson84

S. Blisken
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Hojlös....Suzuki RF600R Såld, KTM 950SM Såld, KTM 640 Såld!
Den står på mig, har bilsport mc som försäkringsbolag, klassas som en "classic" hoj eftersom den är minst 20år gammal så då får man den för 1644kr helförsäkring per år.

www.bilsport-mc.com

Just ja, den har ju passerat 20årsgränsen (tänkte inte på de)
Min är ju en 93a så jag har 3år kvar tills det gäller! :mad:

appx

Medlem
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
BMW S1000RR -12
Välkommen

Välkommen! Härligt med en till Huddingebo som gör vägarna osäkra.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
välkommen!

bor i närheten av dig så bara skriva om du vill ha sällskap ute på vägarna :tummenupp

Absolut! =) Har uppkörning 12e Maj, sen får ja hoppas de ba e å tuta å köra =))

Välkommen! Härligt med en till Huddingebo som gör vägarna osäkra.

Ja vi e ju ca. 90.000 här i Huddinge så ska väl fan till om inte fler har båge ;)

Last edited:

Absolut_Jonas

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
K5
Tjena tjena! Heter Jonas och har växt upp i Huddinge. Skulle vara trevligt att åka lite! Vi är ett gäng som åker. Alla från huddinge och jag lovar att du känner igen några av dem iaf. Var i huddinge bor du?

/Jonas

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Tjena tjena! Heter Jonas och har växt upp i Huddinge. Skulle vara trevligt att åka lite! Vi är ett gäng som åker. Alla från huddinge och jag lovar att du känner igen några av dem iaf. Var i huddinge bor du?

/Jonas

Bor i kästa om du vet var det ligger. Åker gärna med er, vilka kan de va man känner? Bor ju rätt många här i huddinge trots allt ;)

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Välkommen!! Syns på Bulten...

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Tullinge e fint och nära till
spejao.jpg

spikesthlm

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2010
Hoj
Honda cbr 1000 RR - 08
Samma situation

Tjena Niklas,

jag blev medlem på Sporhoj igår, jag tog mitt kort förra året och har åkt en hel del sen dess. Men jag liksom du har inte så många att åka med.

Jag bor i Sundbyberg. Vore kul att åka nån gång - jag kör en Cbr 1000 rr modell 08.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024