Ny framsida på Sporthoj.com

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det jag vet ni redan vill ha är annonserna. Det finns alltid en lösning. Funderar bara på exakt vart jag ska placera dom på förstasidan just nu. Förslag mottages. :)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Swedie skrev:
Vänligen yttra dig om den nya framsidan på Sporthoj.com. Tycker du att den är "värdelös" får du väldigt gärna berätta varför. Tack.

Anledningen som sidan uppdaterats är just för att möjliggöra nyheter som jag själv får in som jag inte alltid delar med mig av. Ni kan ibland vara snabbare att rapportera via någon tråd här i forumet, men att ha det på förstasidan ger det ännu mer publicitet. :)

Det kommer behållas. Men är öppen på förslag såklart. Tack!

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=50

Mer info och mer överskådlig!!
Ser oxå lite "modernare" ut!
Ombyte förnöjer!!

Helt klart bättre än gamla!! :tummenupp

Ducatista

Varför åka när man kan köra själv
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
Husqvarna 30Lyx -53
Nu hamnar nyheterna mer i fokus när man går in på sidan, innan låg de lite offside s a s.
:tummenupp Bra förändring

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Vid en första anblick ser det i alla fall bra ut, blev aningen förvånad när jag uppdaterade sidan.....
Nyheter på förstasidan ser mycket mer proffesionellt ut. Kul med ett forum som uppdateras. :tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Kör på det där.... lite nyheter i fokus blir kul. Trevligt att det uppdateras emellanåt också.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
+ Nyheterna inom RR och MC världen
+ Även trevligt med en ny indexsida.

- All reklam, det är så man kan krevera.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu ligger även annonserna till höger under de där stora feta annonsera som jag tjänar skitmycket pengar på :rolleyes: ja nog med iron. Men hoppas ni ser dom. :)

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Bra. har inte kollat igenom det så mycket, men det blev knappast sämre eftersom både annonserna och senaste trådarna finns med på första sidan. Sen är det ju alltid skoj med lite förändringar.
:tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
burner skrev:
- All reklam, det är så man kan krevera.

Det är det som håller igång SH ändå. Utan att jag skulle få inkomst från sidan så vet jag inte om jag skulle lägga lika mycket tid på allting som jag gör just nu. T.o.m. gått så långt som att skaffa kontor för att arbeta bättre ifrån och se till att SH är och förbli vad det är men samtidigt kan bli bättre och bättre.

Sen tycker jag du ska ge plus för att annonserna är bättre organiserade nu. Eller? Tycker iaf jag. jag blev själv irriterad på annonserna. Men med den struktur det är nu tycker jag det blir lättare att hitta det jag vill läsa och inte bli direkt "attackerad" av annonserna.

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Bättre!
Finns det nån statistik på hur många som går direkt till forumets startsida och hu rmånga som går till sh:s startsida?

Mr_Turbo

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2004
Hoj
Suzuki sv1000
Hinner aldrig se förstasidan då jag klickar på forumsknappen så fort den dyker upp, servern eller linan är för seg för att förstasidan ska hinna komma fram.
Så för min del så kvittar det hur förstasidan ser ut.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Sätt en "ram" under trådarna så att dom hamnar i ett fönster, annars bra.

Lite rörigt nu.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tycker det är kanon :tummenupp blir verkligen lättare att hålla koll på alla nyheter och sånt den känns det mer 2005 över det :tungan

Gott Mos swedie

fwk

Certifierad Landsvägsloksförare
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Old School ZX900R-A2
Jag tycker nyheterna är lite röriga, om du växlade färg på dem så varannan har vit bakgrund, och varannan i en ljus nyans av någon färg så går det att urskilja dem lättare och ger ett mer strukturerat intryck.

Håller med om WebSpy's kommentar om forumlänkar högst upp oxå, skulle nog hjälpa till.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
eisbaer skrev:
Bättre!
Finns det nån statistik på hur många som går direkt till forumets startsida och hu rmånga som går till sh:s startsida?
Tyvärr inte. Men i med detta försöker jag locka ut lite folk till förstasidan.
Serverbyte sker nästa vecka och då kommer inte längre framsidan vara så seg att ladda. Hoppas jag. Initialt kanske. Men med lite tweak så kommer den gå oerhört mycket snabbare. Minst 3 x så snabb eftersom servervaran är så många gånger snabbare om inte mer (än den som är nu).

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Snyggt och kul med den nya "Sportiga & Snabba nyheter:". Jag tycker dock att det är lite väl plottrigt i nuvarande form, en tydligare avgränsning mot annonserna (andra färger?) vore på sin plats IMO. Sedan kanske inte allt behöver vara med på "löpet", t ex köpes/säljes kanske skulle räcka med en länk eller kanske en rullande list (typ aktieticker) med de senaste annonserna.

mina 0,5€

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Vilken reklam? (dålig ironi)

En rekomendation, Kör men firefox och adblock med ett fint filter så slipper man mycket
reklam ut på nätet + att man kan dölja reklam man ej vill se som ändå dyker fram!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy