Ny Göteborgare.

• Thread starter Thread starter Focus
  • Start date Start date

Focus

Guest
Hej

Jag blev hit lurad av Fogerty i december och har inte kunnat ta ögonen härifrån sedan dess. Det är en härlig blandning av humor och kunskap som visas upp här. Imponerande. :tummenupp

Kommer ifrån Göteborg och längtar väldigt mycket på att dom tropiska vindarna skall dra in över västkusten så palmerna kan vaja så där vackert som dom bara gör när det är 34 grader i luften och 25 grader i vattnet. Väntar helt enkelt på den vanliga Göteborgssommaren. :rofl

Focus skrev:
Kommer ifrån Göteborg och längtar väldigt mycket på att dom tropiska vindarna skall dra in över västkusten så palmerna kan vaja så där vackert som dom bara gör när det är 34 grader i luften och 25 grader i vattnet. Väntar helt enkelt på den vanliga Göteborgssommaren. :rofl

Trots att jag bott här i ca 10 år så förstår jag mig inte på Göteborgshumor :va

Men du är Wilkommen bei uns :tummenupp

gladh

Focus skrev:
Hej

Jag blev hit lurad av Fogerty i december och har inte kunnat ta ögonen härifrån sedan dess. Det är en härlig blandning av humor och kunskap som visas upp här. Imponerande. :tummenupp

fogerty :va han brukar lura mej i pingis oxå :mad: en ond människa e han ibland hehe
bara o hålla koll på gbg-tråden nu då så dyker det upp åkningar snart :tummenupp (när istiden har försvunnit) :Bugar

Tackar för det varma välkommnandet.

Räkna med att jag kommer puttra med på lite turer i Göteborgstrakten i sommar! :yoparty

Föresten har ett pingisbord i källaren, får väl börja smygöva lite nu då om det är sådana blodiga tuneringar som gäller. :näsblod

Ingen som skall på motormässan i helgen? Skall nog ta en tripp dit idag.
www.motormassan.se

Last edited:
Focus skrev:

Räkna med att jag kommer puttra med på lite turer i Göteborgstrakten i sommar! :yoparty

Föresten har ett pingisbord i källaren, får väl börja smygöva lite nu då om det är sådana blodiga tuneringar som gäller. :näsblod

www.motormassan.se
jag skiter i mässan iaf...
du får snabba dej om du ska öva hehe,snart åker pingisbordet undan o kommer inte fram innan höst igen...
söndag kväll...pingis...kan du??

nu fortsätter vi i gbg-tråden.... :tummenupp

Focus skrev:

www.motormassan.se

Nä men hej Focus, Gött å se att du kommit ut ur skåpet :D

Jag kanske gör ett besök på mässan på söndag + spöar skorpan i pingis. Å snart blir det åka av. See Ya :tummenupp

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show