Mangemannen är grym på gadda! Matte vet jag inte man är säkert också bra..
det är nog mange han heter
får tacka för svaret
Mangemannen är grym på gadda! Matte vet jag inte man är säkert också bra..
Tredje...in progress
Tredje...in progress
Inte riktigt min stil, men den var onekligen jävligt snygg. Är visserligen svårt att säga på en så liten bild, men ser ut att vara riktigt bra utförd. Vem är det som gjort den?
Riktigt jäkla snyggt. Vem gör den?
Måste säga att den var riktigt snygg... gillar verkligen det ljusa som syns "igenom" det mörka så att säga. Jäkligt snyggt.
Tror den går att förstora, iaf när jag själv dubbelklickar på den.
Pecka i Östersund (Strömsund) har gjort den, riktigt duktig kille.
Tänkte göra en skyddsängel på högra axeln (För alla saker jag egentligen inte borde överlevt)
Har just börjat träna upp min ganska klena rygg och undrar hur illa de kommer se ut när man blivigt lite bredare?
Tänkte göra en skyddsängel på högra axeln (För alla saker jag egentligen inte borde överlevt)
Har just börjat träna upp min ganska klena rygg och undrar hur illa de kommer se ut när man blivigt lite bredare?
Hehe ok gött ingen större risk mao, tänkte bara på hur syrans enhörning såg ut som en noshörning när hon va gravid, Iof ganska mkt mer stretch kanskeHuden ska tänjas ut sjukt mycket för att en gadd ska bli ful.
Och oftast inte ens då, har man en gång vart stor och går ner en jävla massa i vikt så kan de blir lite fult. I övrigt e de inte nämnvärt att tänka på om du inte blir herkules stor + 200%
Tredje...in progress
Hehe ok gött ingen större risk mao, tänkte bara på hur syrans enhörning såg ut som en noshörning när hon va gravid, Iof ganska mkt mer stretch kanske
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|