ninjastefan
if you gonna be dumb you gotta be tough.
Tjennare, jag tror aldrig jag skrev något om mig när jag gick med på sporthoj, men jag är en grabb på 21år, som tog mitt MC kort i våras, Jag har en Ducati monster 696, har varit med på en onsdagsåkning bara än så länge... Det är nackdelen med att jobba mycket
Men det var iaf det roligaste jag har gjort på mycket länge,
Lite kort innan jag fick mitt mc kort så jag fick köra på väg, så har jag
tävlat i motocross och enduro, jag bor i stockholm men är ifrån gotland sen tidigare. så är det nån i stockholms trakten som vill ut och åka äre bara att skicka ett PM så får du mitt nummer så vi kan ut och åka =)
annars lite enkelt om mig själv, älskar allt med två hjul, extremsporter och hastighet, Lyssnar på Metal så som Hatebreed när jag är på bra, dåligt eller neutralt humör
Men det var iaf det roligaste jag har gjort på mycket länge,
Lite kort innan jag fick mitt mc kort så jag fick köra på väg, så har jag
tävlat i motocross och enduro, jag bor i stockholm men är ifrån gotland sen tidigare. så är det nån i stockholms trakten som vill ut och åka äre bara att skicka ett PM så får du mitt nummer så vi kan ut och åka =)
annars lite enkelt om mig själv, älskar allt med två hjul, extremsporter och hastighet, Lyssnar på Metal så som Hatebreed när jag är på bra, dåligt eller neutralt humör