Ny granne!!!

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tror hon komma undra va faen de är för kuuf som bara dyker upp..
om du ska ha en chans bara sådär måste du va snygg :pannkyss

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är hon singel? Isåfall så ska du skita i att knacka på. Men om hon har pojkvän så knallar du över dit när han inte är hemma och lägger på charmen. På så vis slipper du få en singeltjej på halsen som snart vill flytta in till dig, istället kommer hon över när killen inte är där...

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
oooom det nu skulle gå vägen så måste du bara visa henne allt det här sen. :hihi

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
oooom det nu skulle gå vägen så måste du bara visa henne allt det här sen. :hihi

Självklart! Döljer aldrig något!

För att inte tråden ska spåra ur helt så måste jag meddela att jag ännu inte lyckats få kontakt med henne. Vi har väldigt olika tider om jag säger så.

Skam den som ger sig... imorron är en ny dag och nya möjligheter. Självförtroendet är på topp så vi får se om det är någon mening att montera på cutsen ännu. :D Jag återkommer... :tuttar

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
Självklart! Döljer aldrig något!

För att inte tråden ska spåra ur helt så måste jag meddela att jag ännu inte lyckats få kontakt med henne. Vi har väldigt olika tider om jag säger så.

Skam den som ger sig... imorron är en ny dag och nya möjligheter. Självförtroendet är på topp så vi får se om det är någon mening att montera på cutsen ännu. :D Jag återkommer... :tuttar

Lycka till! :tummenupp

/Martin

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Ta på dig stringisar och smörj in dig i kolasås. Bryt dig in i hennes lägenhet och flotta dig på köksbordet tills hon upptäcker dig. Det ger garanterat reaktion. :tummenupp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
dra nån dålig historia.. sitt i trappen när hon kommer o säg att du tappat nyckeln.. morsan är på väg med reserven.
be om ett glas vatten... kanske får mer..
sen när hon undrar varför din mor inte kommer nångång säger du att du ljög för du ville bara snacka lite med den nya söta tjejen..

vassogo :tummenupp

Gabor

Guest
Presentera dig som tandläkare, en jävel på rotfyllning. :tummenupp

på direkt , sänk henne med att helt enkelt gå på å snacka omkullna bara, som en orkan, hon ska inte hinna motargumentera, visa verktyget hon inte kan vara utan, praktik och en snabb förevisning om vad hon har att vänta.

Glöm inte att le, hela tiden. :D :yoparty

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
KTM -04
Tjenna!

Ja så häromveckan fick jag en ny granne :)tuttar ) Vad säger vett o etikett nu? Ska/bör man knacka dörr och presentera sig...? Eller gör man bäst i att låta bli?

Klart man är lite nyfiken på vad det är för någon... :rolleyes: :D

//KaliZ

Tjuter av skratt till alla dessa inlägg/svar du fått :rofl Om det inte går vägen kan du få adressen till en polare som gnällde häromdagen på att snubbarna aldrig går rakt på sak... Jag ska hälsa henne att det antingen är att flytta till ditt område som gäller eller att skaffa skinställ! Då blir de åka av.... :tungan

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ställ dig i trappen och dra ner gylfen och pilla fram den, sen plingar du på dörren och medans du väntar på att hon kommer till dörren så kupar du händerna runt den och böjer den lite. Sen när hon öppnar så står du där som en ostbåge med händerna kupade runt "slangen" och säger att du har hittat en liten fågel.
En bonus är om du gör det svårt för henne att se, så när hon böjer sig ner för att titta närmare så skjuter du fram höftern och lägger upp händerna bakom nacken i bästa porrskådis-pose!

Great success!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Annars går det alltid att ta hål i fickan, prångla upp ollonet och fråga "Får det lov att vara ett plommon?"

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Last edited:

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yaaama Retta
Ställ dig i trappen och dra ner gylfen och pilla fram den, sen plingar du på dörren och medans du väntar på att hon kommer till dörren så kupar du händerna runt den och böjer den lite. Sen när hon öppnar så står du där som en ostbåge med händerna kupade runt "slangen" och säger att du har hittat en liten fågel.

Exakt, vem vill inte ta hand om en liten hjälplös fågelunge...fågel kanske får picka lite också..vem vet...:va

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024