Skrotnisse
What would Shervin do?
Glöm inte silvertejp...
Såna här historier brukar sluta med nåt o just silvertejp...
Hamstertejp heter det väl?
Glöm inte silvertejp...
Såna här historier brukar sluta med nåt o just silvertejp...
Ta henne på brösten, det funkar nästan alltid!
oooom det nu skulle gå vägen så måste du bara visa henne allt det här sen.
Självklart! Döljer aldrig något!
För att inte tråden ska spåra ur helt så måste jag meddela att jag ännu inte lyckats få kontakt med henne. Vi har väldigt olika tider om jag säger så.
Skam den som ger sig... imorron är en ny dag och nya möjligheter. Självförtroendet är på topp så vi får se om det är någon mening att montera på cutsen ännu. Jag återkommer...
Tjenna!
Ja så häromveckan fick jag en ny granne tuttar ) Vad säger vett o etikett nu? Ska/bör man knacka dörr och presentera sig...? Eller gör man bäst i att låta bli?
Klart man är lite nyfiken på vad det är för någon...
//KaliZ
Förspel är överskattat2995843Gustav1 sa till mej idag, att man ska hälsa med handen först, inte med kewken - och han är ganska klok så jag tycker du ska lyda det rådet.
Knacka på vafan!2996485Antar att det är en brud . Då ska du så klart knacka på och välkomna henne till huset.
Annars går det alltid att ta hål i fickan, prångla upp ollonet och fråga "Får det lov att vara ett plommon?"
Annars går det alltid att ta hål i fickan, prångla upp ollonet och fråga "Får det lov att vara ett plommon?"
Ställ dig i trappen och dra ner gylfen och pilla fram den, sen plingar du på dörren och medans du väntar på att hon kommer till dörren så kupar du händerna runt den och böjer den lite. Sen när hon öppnar så står du där som en ostbåge med händerna kupade runt "slangen" och säger att du har hittat en liten fågel.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|