Ny här.. hojägare om 2 veckor! :)

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Grattis till nya hojen! O välkommen till dårhuset :)

Gissar att du kommer springa till garaget "ett par" gånger i vinter :) Man får provsitta, rulla runt o gasa, man är inte kocko :) O är det tort ute är det bara att klä på sig :) frustrerande att köpa hoj i vintern!

/Hanna

Tack så mkt! :)

Jodå, jag har redan lite ångest nu... :-/ och jag har inte ens hämtat den ännu.. :D

Välkommen å Grattis till hojen:tummenupp

Tackar Tackar! :)

Last edited:

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Är ramen och sving också omlackat eller också från -03/04?

Kolla denna hojen noga om det inte redan är försent...

vad är det som du tycker jag ska kolla noga? ramen är från -02 om jag inte minns fel.

Anledningen till omlackering vad att hojen hade tippat stillastående.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Grattis!

Grattis till den "nya" hojen

Du kommer säkert trivas med den och vårdar du den så kommer den hålla många mil till.

Hm om priset var bra eller ej kan jag inte riktig svara på men personligen själv skulle jag nog rygga tillbaka och inte köpa.
6 st ägare säger inte så mycket heller då det kan vara en försäkringsgrej osv.

Hojen är väl omlackad? Även om färgen är grym så strävar man ändå att få en hoj i orginalskick och eventuellt kompletterar med kraschkåpor osv i önskad färg själv.
Min personliga åsikt.

Men inget fel på hojen annars och snygg är den.

Bifogat

• 3049109406.jpg
    3049109406.jpg
    53.3 KB · Visningar: 89
Last edited:

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
vad är det som du tycker jag ska kolla noga? ramen är från -02 om jag inte minns fel.

Anledningen till omlackering vad att hojen hade tippat stillastående.

Svart ram och sving kom först på 03orna.. Om den är omlackad för en stillastående vurpa skulle iallafall jag inte lacka om ram och sving. Dessutom är ju frontkåpan bytt till 03/04 modellen.

Jag misstänker att det är hojen varit rejält smälld. Vill du ha den så gå igenom den noga med någon som är kunnig. Verkar den trots allt ok, så pruta ordentligt!

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Grattis till den "nya" hojen

Du kommer säkert trivas med den och vårdar du den så kommer den hålla många mil till.

Hm om priset var bra eller ej kan jag inte riktig svara på men personligen själv skulle jag nog rygga tillbaka och inte köpa.

Hojen är väl omlackad? Även om färgen är grym så strävar man ändå att få en hoj i orginalskick och eventuellt kompletterar med kraschkåpor osv i önskad färg själv.
Min personliga åsikt.

Men inget fel på hojen annars och snygg är den.

Priset landade ju på 47 vilket jag tycker var väldigt billigt, sen så är det här mitt första hojköp så det vore väll konstigt om man inte misslyckades med nått på det. :D

Det känns iaf bra hittills, vi får se hur det kommer att kännas i vår men just nu är jag grymt nöjd! :)

Svart ram och sving kom först på 03orna.. Om den är omlackad för en stillastående vurpa skulle iallafall jag inte lacka om ram och sving. Dessutom är ju frontkåpan bytt till 03/04 modellen.

Jag misstänker att det är hojen varit rejält smälld. Vill du ha den så gå igenom den noga med någon som är kunnig. Verkar den trots allt ok, så pruta ordentligt!

Aha, det var ju jävligt illa att jag inte visste DET innan.. nåja ska kolla upp det med han nu i efterhand, hade ingen aning om att den kom först -03.. :näsblod

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...