Kommer det upp frågor om hur man konserverar luft så hör jag av mig till er gubs framöver![]()
Du har kommit till helt rätt forum
Kommer det upp frågor om hur man konserverar luft så hör jag av mig till er gubs framöver![]()
Fröken Manglan jag kan ge dig en lektion eller två. jag tar med din piska men det blir inget ligga.
vet inte om detta är lite off topic, men som forumet heter: Total nybörjare.
Jag har frågor angående mc pratiska provet. Säkerhets kontrollen, gör av mig själv och inga check listor får användas? Ska man gå igenom hela hojjen? Ger vägverket snubben tips , typ: kolla bromsvätskan osv..
Får man reda på alla banor när man läser teorin? Jag menar hur det går till den dagen man tar kortet. Vem som visar vilken bana och hur.
som sagt e ju nybörjare![]()
vet inte om detta är lite off topic, men som forumet heter: Total nybörjare.
Jag har frågor angående mc pratiska provet. Säkerhets kontrollen, gör av mig själv och inga check listor får användas? Ska man gå igenom hela hojjen? Ger vägverket snubben tips , typ: kolla bromsvätskan osv..
Får man reda på alla banor när man läser teorin? Jag menar hur det går till den dagen man tar kortet. Vem som visar vilken bana och hur.
som sagt e ju nybörjare![]()
Välkommen till gemenskapen... Alltid trevligt med fler lokala förmågor.
Huskvaran trafikskola där tog man ju kort med, Lennart är för skön... Sen att man lämnade sin spår efter sig där är en annan femma.![]()
Tack tack, hur visste du att jag är en äkta Huskvarnabo?
Tänkte skriva in mig där, hade Lennart till B-kortet, himla skön snubbe med sitt gnagande på pennorna och den "korrekta" sitsen... Hehe, undrar hur han är som MC-utbildare?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |