Ny Här... styling på gång! Honda NSR R

taxner

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Tja jag heter Tobbe och är en trevlig kille på 18 år. Jag äger en Honda NSR 125 R från 91 som är najs... Den håller på att stylas om så senare så lägger jag ut bilder på den så får vi se om det är någhon som kan slå den stylingen!

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
taxner skrev:
Tja jag heter Tobbe och är en trevlig kille på 18 år. Jag äger en Honda NSR 125 R från 91 som är najs... Den håller på att stylas om så senare så lägger jag ut bilder på den så får vi se om det är någhon som kan slå den stylingen!

Hej moppepojke!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
ni har väll sett Dr Albans musik video 10 små moppepojkar med musiken från Hello Africa?? :D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
taxner skrev:

tjenare, men då är det väl dags för mellantungt körkort, så du kan softa runt på en 600:A (eller ja, 25 kw under skrevet) istället för 125:a :)

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
taxner skrev:

Undrar också varför du inte sattsar på en större hoj... :confused: eller har du inte hunnit fyllt 18 kanske? :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati