Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar...Motin skrev:Hej allihopa !
Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp .
/Motin
Per Fireblade skrev:Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar...
O välkommen såklart!
Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändåMotin skrev:Hoho där ser man ! Du kör säkerligen om mig flera gånger om då jag är gröngöling på detta. Ser du mig så kan du väl vinka ! ( Det är jag som har gul väst med texten övningskör på mig hehe)
Per Fireblade skrev:Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändå
Motin skrev:Varför går det inte att ladda upp en profilbild/avatar. Jag har krymp min bild till 500*500 pixlar och storleken är 86kb, funkar fortfarande inte.
Mr Helmut skrev:avataren får inte vara mer än typ 130*130 profil bilden får kanske vara 500*500
Välkommen
Motin skrev:Hej allihopa !
Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp .
/Motin
M a r c u s skrev:Välkommen. Själv skriver jag upp nu på tisdag. Så vi är minst två övningskörare i karlskoga i vår.
[- sNaIjK -] skrev:Välkommen, det är bara att nöta på & gasa tills det rasar
Motin skrev:Fränt ! Hur gammal är du ? Har hunnit bli 27år.. snart 30 huuuuga. Ja stan är liten så vi lär väl ses ute på vägarna eller på körskolan. Lycka till !
Blev 25 i oktober. Lycka till du med, så får vi hoppas att vi ses på vägarna i sommar
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|