Jag tror inte helst dig orätvis att ung förare ska betalla så mycket för att köra på gatan jag tror det är orättviss att vi som är äldre ska betalla för dem idioter varje år !!!!!! Men nästa år bli bra hoppas när dem höger äldresgräns eller hur ?
Och kanske en bann vore på plats? Han är ju antingen ett troll eller en konfliktsökande fitta, lika illa båda två..
Eftersom du verkar håna alla unga här för att dom inte ska ha råd med en större hoj osv så måste jag bara få säga att om du lägger dig 10 meter bakom min Hornet 600 och försöker hänga på mig på en väg med lite kurvor och dyligt, så kommer inte den resan bli så lång för dig. Hade nog kunnat sitta på en 125a också och gjort dig till åtlöje. Jag är 24 så är en av dom här unga som "inte kan köra" osv. Jag hade gärna gjort det här testet och hade inte tyckt synd om dig när du grenslat en gran eller nått. Jävla idiot även om du nu sitter och driver eller nått, men jag tror fan du är på riktigt. Vad du än gör, kör på jävligt ensliga vägar om du nu ska ge dig ut och harva på din hoj och ta inte med dig någon annan NÄR du lägger den......
Poppis!! men inte ett peep längre!! Ah! vänta någonting eller tog du slutt , att lägga sig babiser! Byta blöja och tar dina välingen, valkomma till baks sen jag vänta !!!! )))
Hahaha i ett månad dig bli du som hänger bak om mig hornet 600 hahahaha
Oh u bak didnt you read when u sign up here Sporthoj not for tonåriga
Denna tråden hade varit död om ni inte matade trollet hela tiden.
Oh u bak didnt you read when u sign up here Sporthoj not for tonåriga
Med moppen söka vidare sade det hahaha think i might go down to press byran efter köpa A1 for My brothers 5 year old kid My valls hurt!
Varför joinade du då ditt punghuvud? Du är nog långt ifrån tonåring, och ännu längre ifrån A1.
Du kanske ska testa översätta arabiska till engelska också, för den är ingen vidare heller
Mest som jag vet köra Sporthoj r inte 20åriga och vet inte att det var så mycket barn som vill köra hoj , hoj är inget toy för barn i mina åsikt !!! Och du köra ett riktigt moppe m8 ingenting att var stolt över!???
Mest som jag vet köra Sporthoj r inte 20åriga och vet inte att det var så mycket barn som vill köra hoj , hoj är inget toy för barn i mina åsikt !!! Och du köra ett riktigt moppe m8 ingenting att var stolt över!???
Jo men jag har åtminstone en hoj. Jag tror vi båda vet att du ljuger så du knappt tror dig själv. "hoj är inte en leksak för barn" och du ska köra utan körkort. Du är så dålig så det finns inte ord för det..
Jag skulle säger att alla kan gassa på rakt linan även mig men mest bromsa i på kurvor eller hur inte hålla häftighet var är så kullt med det !!och det låta knappt att höra någon som köra på ett 600 i rakt linjan i topp varv och förtförande gå sakta den här forum är för folk som vill köra Sporthoj och tavla på banna eller inte , trodde jag inte någon barn som tänkte dem är kullt att tväla på gatan eller hur
Babbelfisk.
Jag skulle säga att alla kan köra fort på rak väg, för att sedan köra långsamt i kurvor.
Och hur häftigt eller kul är det?!
Babelfisk systemmeddelande: Följande mening är uppbyggd, eller inte uppbyggd på ett sådant sätt att den blir omöjlig att översätta till en förståelig mening.
Att förstå denna mening är som att lyssna på Vogonernas poesi.
Omöjligt och smärtsamt.
Jo men jag har åtminstone en hoj. Jag tror vi båda vet att du ljuger så du knappt tror dig själv. "hoj är inte en leksak för barn" och du ska köra utan körkort. Du är så dålig så det finns inte ord för det..
Is That your picture cause understand why you thought u might have abetter chance at getting laid if u have a bike I'm guessing your still a virgin at 24 hahaha
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|