Ny Hej!

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Tja.... :banana

Är ny bliven medlem här sen i fredag eller nått åt detta hållet. Bor i Gävle men ska flytta till uppsala. Är 22 år gammal och född i uppsala. Jobbar i stockholm, så långt att åka. :huvet Pendlar ibland upp till 40 mil om dagen, hårt men från uppsala går det bättre.

Jobbar som Kreditbeslutsfattare/Blanco. Kanske ska byta till It-tekniker om ett tag.

Är ägare till en Honda Cbr 600f -97.... Som just nu är vurpad med men det ska jag ändra på. Kostar så mycket bara. Ska fixa lite bilder och sånt oxå...

Fast när den är klar hakar man gärna på för att åka lite i uppsala eller nått.
Fundera även på att köpa en cross men pengarna ska gå till flytt och honda just nu.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hej och välkommen på dej säger jag då. :)

Herman skrev:
Tja.... :banana

Är ny bliven medlem här sen i fredag eller nått åt detta hållet. Bor i Gävle men ska flytta till uppsala. Är 22 år gammal och född i uppsala. Jobbar i stockholm, så långt att åka. :huvet Pendlar ibland upp till 40 mil om dagen, hårt men från uppsala går det bättre.

Jobbar som Kreditbeslutsfattare/Blanco. Kanske ska byta till It-tekniker om ett tag.

Är ägare till en Honda Cbr 600f -97.... Som just nu är vurpad med men det ska jag ändra på. Kostar så mycket bara. Ska fixa lite bilder och sånt oxå...

Fast när den är klar hakar man gärna på för att åka lite i uppsala eller nått.
Fundera även på att köpa en cross men pengarna ska gå till flytt och honda just nu.

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Forsberg skrev:
Välkommen! :hej

Inte ska du flytta från Gävle inte! :fatta! :)

Ja, annars bilr de för långa att pendla till stockholm... och så tar det typ 3 timmer fram och tillbaka. :huvet Men Gävle är fan en bra stad, tvekade lite när jag lämnade uppsala men nää Gävle är bra schysst! :yoparty