Ny Hej!

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Tja.... :banana

Är ny bliven medlem här sen i fredag eller nått åt detta hållet. Bor i Gävle men ska flytta till uppsala. Är 22 år gammal och född i uppsala. Jobbar i stockholm, så långt att åka. :huvet Pendlar ibland upp till 40 mil om dagen, hårt men från uppsala går det bättre.

Jobbar som Kreditbeslutsfattare/Blanco. Kanske ska byta till It-tekniker om ett tag.

Är ägare till en Honda Cbr 600f -97.... Som just nu är vurpad med men det ska jag ändra på. Kostar så mycket bara. Ska fixa lite bilder och sånt oxå...

Fast när den är klar hakar man gärna på för att åka lite i uppsala eller nått.
Fundera även på att köpa en cross men pengarna ska gå till flytt och honda just nu.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hej och välkommen på dej säger jag då. :)

Herman skrev:
Tja.... :banana

Är ny bliven medlem här sen i fredag eller nått åt detta hållet. Bor i Gävle men ska flytta till uppsala. Är 22 år gammal och född i uppsala. Jobbar i stockholm, så långt att åka. :huvet Pendlar ibland upp till 40 mil om dagen, hårt men från uppsala går det bättre.

Jobbar som Kreditbeslutsfattare/Blanco. Kanske ska byta till It-tekniker om ett tag.

Är ägare till en Honda Cbr 600f -97.... Som just nu är vurpad med men det ska jag ändra på. Kostar så mycket bara. Ska fixa lite bilder och sånt oxå...

Fast när den är klar hakar man gärna på för att åka lite i uppsala eller nått.
Fundera även på att köpa en cross men pengarna ska gå till flytt och honda just nu.

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Forsberg skrev:
Välkommen! :hej

Inte ska du flytta från Gävle inte! :fatta! :)

Ja, annars bilr de för långa att pendla till stockholm... och så tar det typ 3 timmer fram och tillbaka. :huvet Men Gävle är fan en bra stad, tvekade lite när jag lämnade uppsala men nää Gävle är bra schysst! :yoparty

Så är det någon som letar en lägenhet har jag en till salu i Gävle, på brynäs 56 kvadratmeter, en 1,5a... Går till centrum på 10min! :fyllisar
Tänkte mig ett pris mellen 140-150', men det kan disk....
Ha de

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
D-one skrev:
Välkommen hit :yoparty

Jaha det är tydligen i Gävle man ska bo.
Betalade 480 000 för min 1:a på 40 kvm. :gnissla

Ja, där ska man bo... leter lägenhet i uppsala nu, och där är det lika dyrt där. Kommer nu gå på en 700-800' för en lägenhet. :mad:

Men va fan det är ju bara att gilla läget :rolleyes:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...