Ny Helsingborgstjej!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Sporthojsåkande i Sverige har alltid & bara berott på bankernas för stundens vilja att låna ut pengar in blanco till 20 åriga hantverkare som lyssnar på hård rock.

18 år :fakta

men så jobbade jag åt ordförande i banken:D

minns att de sa "xxxxxxxx" är ordförande så det ska inte vara något problem låna

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Om du lär mig rida den där hästkraften du har i garaget så kan jag bli handledare och lära dig köra hoj. :tummenupp

Har ridit turridningar ett par gånger, bland annat töltat med islandshästar, men hur jag än försökte styra hästen, eller höja och sänka hastigheten, så struntade den fullständigt i det. :hihi Skulle vara kul att kunna det också. En sådan sak som står på min to-do-lista i livet.

Tycker du Pam33 ska nappa på detta erbjudande! :tummenupp

Palle71 är snäll och jag ångrar själv desperat att jag inte skaffade en handledare privat när jag tog mitt kk, det blir nämligen ganska dyrt att bara köra på körskola. :(
Så ta ett erbjudande om handledarhjälp så kan du spara in slantar och ha mer att använda till att köpa hoj/utrustning! :hojcbr

Lycka till med allt och välkommen! :hej

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Tycker du Pam33 ska nappa på detta erbjudande! :tummenupp

Palle71 är snäll och jag ångrar själv desperat att jag inte skaffade en handledare privat när jag tog mitt kk, det blir nämligen ganska dyrt att bara köra på körskola. :(
Så ta ett erbjudande om handledarhjälp så kan du spara in slantar och ha mer att använda till att köpa hoj/utrustning! :hojcbr

Lycka till med allt och välkommen! :hej

Jag HAR en privat handledare!!! Till och med två.. :) Får väl lära känna Palle71 o se då..

Omg han har en wingman! :yoparty

Du jobbar inte i Ängelholm? Ducati?
Wingman?...

Last edited:

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Låter perfekt, jag ser nu att du redan tänkt på det! :tummenupp

Men annars hade Palle71 varit bra :wiggle

Kan du rekommendera honom? Han vill lära sig rida i utbyte ju, ha, ha! Hittade en galning att köra med o då menar jag en sån som aldrig ligger på mindre än 150 knyck o gärna bakhjulet. Men han är nog seriös att köra med. Har en till från jobb som är superseriös, bra. :)

Kan du rekommendera honom? Han vill lära sig rida i utbyte ju, ha, ha! Hittade en galning att köra med o då menar jag en sån som aldrig ligger på mindre än 150 knyck o gärna bakhjulet. Men han är nog seriös att köra med. Har en till från jobb som är superseriös, bra. :)

Förresten, du har en sån hoj jag vill ha. :) Är du nöjd?

Välkommen och stort lycka till med kortet!!!!

Tack! Behövs nog.. :gnissla

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Förresten, du har en sån hoj jag vill ha. :) Är du nöjd?

Ja, vad jag har förstått verkar Palle71 trevlig och att köra på bakan är säkert sköj, men man kanske ska börja med basic skills innan man börjar styla ;)

Ang bajken så är jag jättenöjd :katt skulle varmt rekommendera dig att köpa en sådan, då de är relativt billiga (min är en 91:a) och man får mycket hoj för pengarna! :tummenupp
Dessutom är det en jätteskön körställning! :hojsmilie

PS. Se till att skicka in pappren (även för handledare) till Länsstyrelsen så fort så möjligt så du kan beta av teorin redan nu i höst/vinter så är det bara ut och köra på våren.
Om du väntar till våren med att skicka in kan det vara långa handläggningsstider och det är trist att vänta, man får ju inte boka teoriprovet förrens det e klart med tillstånd och så...
Först när man klarat teoriprovet kan du först boka uppkörningtid hos VV,
så se till att få "undan" det så snabbt så möjligt så du kan köra upp redan på våren och ha hela sommarsäsongen 2010 att köra på själv! :)

Lycka till med allt nu, du kommer få massa skoj! :banana

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Ja, vad jag har förstått verkar Palle71 trevlig och att köra på bakan är säkert sköj, men man kanske ska börja med basic skills innan man börjar styla ;)

Ang bajken så är jag jättenöjd :katt skulle varmt rekommendera dig att köpa en sådan, då de är relativt billiga (min är en 91:a) och man får mycket hoj för pengarna! :tummenupp
Dessutom är det en jätteskön körställning! :hojsmilie

PS. Se till att skicka in pappren (även för handledare) till Länsstyrelsen så fort så möjligt så du kan beta av teorin redan nu i höst/vinter så är det bara ut och köra på våren.
Om du väntar till våren med att skicka in kan det vara långa handläggningsstider och det är trist att vänta, man får ju inte boka teoriprovet förrens det e klart med tillstånd och så...
Först när man klarat teoriprovet kan du först boka uppkörningtid hos VV,
så se till att få "undan" det så snabbt så möjligt så du kan köra upp redan på våren och ha hela sommarsäsongen 2010 att köra på själv! :)

Lycka till med allt nu, du kommer få massa skoj! :banana

Jag har tänkt precis så! Har fixat böcker nu, väntar bara på att få lämpet så att jag kan boka uppskrivningstid. :)
Ska bara fixa underskriften från min handledare o skicka in det snarast. Kanske sak ragga upp palle 71 oxå då, ha, ha! Och nej, nissen som kör på bakhjulet ska INTE göra det när jag ska övningsköra..:mad:

Nä jag jobbar i Helsingborg. Och jag kör Ninja, inte Ducce :tummenupp

Kom igen nu.... Stilla min nyfikenhet..

Last edited:

mxnissen

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2009
Hoj
cbr 954 2003?
Coolt med brudar som kör hoj :D Välkommen får jag väl säga, trots att jag själv också är ny här :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Coolt med brudar som kör hoj :D Välkommen får jag väl säga, trots att jag själv också är ny här :)

Men tack.. bara hoppas att det går smärtfritt att ta kortet oxå. :)
Var det lätt fixat för dig? Behöver peppning.

mxnissen

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2009
Hoj
cbr 954 2003?
Men tack.. bara hoppas att det går smärtfritt att ta kortet oxå. :)
Var det lätt fixat för dig? Behöver peppning.

Skitlätt var det, fixar du lätt ju :)

Skämt åsido så har jag ingen aning, har nämligen själv uppkörning nästa vecka :D Men man måste vara positiv ju :tummenupp

liggan

Ny medlem
Gick med
15 May 2009
Hoj
yamaha tzr 125*2 honda cbr 600f ,suzuki gs75x,yamaha rd125
Välkommen till denna gudomliga sida från en 2 mil utanför skövde

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Skitlätt var det, fixar du lätt ju :)

Skämt åsido så har jag ingen aning, har nämligen själv uppkörning nästa vecka :D Men man måste vara positiv ju :tummenupp

Jävligt rätt tänkt, ha, ha!! Min blir ju inte förrän till våren men man ska ju fixa uppskrivningen först. :)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...