rallypacker
Ny medlem
Välkommen och stort lycka till med kortet!!!!
Sporthojsåkande i Sverige har alltid & bara berott på bankernas för stundens vilja att låna ut pengar in blanco till 20 åriga hantverkare som lyssnar på hård rock.
Om du lär mig rida den där hästkraften du har i garaget så kan jag bli handledare och lära dig köra hoj.
Har ridit turridningar ett par gånger, bland annat töltat med islandshästar, men hur jag än försökte styra hästen, eller höja och sänka hastigheten, så struntade den fullständigt i det. Skulle vara kul att kunna det också. En sådan sak som står på min to-do-lista i livet.
Omg han har en wingman!
Tycker du Pam33 ska nappa på detta erbjudande!
Palle71 är snäll och jag ångrar själv desperat att jag inte skaffade en handledare privat när jag tog mitt kk, det blir nämligen ganska dyrt att bara köra på körskola.
Så ta ett erbjudande om handledarhjälp så kan du spara in slantar och ha mer att använda till att köpa hoj/utrustning!
Lycka till med allt och välkommen!
Omg han har en wingman!
Jag HAR en privat handledare!!! Till och med två.. Får väl lära känna Palle71 o se då..
Låter perfekt, jag ser nu att du redan tänkt på det!
Men annars hade Palle71 varit bra
Kan du rekommendera honom? Han vill lära sig rida i utbyte ju, ha, ha! Hittade en galning att köra med o då menar jag en sån som aldrig ligger på mindre än 150 knyck o gärna bakhjulet. Men han är nog seriös att köra med. Har en till från jobb som är superseriös, bra.
Välkommen och stort lycka till med kortet!!!!
Kan du rekommendera honom? Han vill lära sig rida i utbyte ju, ha, ha! Hittade en galning att köra med o då menar jag en sån som aldrig ligger på mindre än 150 knyck o gärna bakhjulet. Men han är nog seriös att köra med. Har en till från jobb som är superseriös, bra.
Förresten, du har en sån hoj jag vill ha. Är du nöjd?
Nä jag jobbar i Helsingborg. Och jag kör Ninja, inte DucceDu jobbar inte i Ängelholm? Ducati?
Wingman?...
Ja, vad jag har förstått verkar Palle71 trevlig och att köra på bakan är säkert sköj, men man kanske ska börja med basic skills innan man börjar styla
Ang bajken så är jag jättenöjd skulle varmt rekommendera dig att köpa en sådan, då de är relativt billiga (min är en 91:a) och man får mycket hoj för pengarna!
Dessutom är det en jätteskön körställning!
PS. Se till att skicka in pappren (även för handledare) till Länsstyrelsen så fort så möjligt så du kan beta av teorin redan nu i höst/vinter så är det bara ut och köra på våren.
Om du väntar till våren med att skicka in kan det vara långa handläggningsstider och det är trist att vänta, man får ju inte boka teoriprovet förrens det e klart med tillstånd och så...
Först när man klarat teoriprovet kan du först boka uppkörningtid hos VV,
så se till att få "undan" det så snabbt så möjligt så du kan köra upp redan på våren och ha hela sommarsäsongen 2010 att köra på själv!
Lycka till med allt nu, du kommer få massa skoj!
Nä jag jobbar i Helsingborg. Och jag kör Ninja, inte Ducce
Coolt med brudar som kör hoj Välkommen får jag väl säga, trots att jag själv också är ny här
Men tack.. bara hoppas att det går smärtfritt att ta kortet oxå.
Var det lätt fixat för dig? Behöver peppning.
Skitlätt var det, fixar du lätt ju
Skämt åsido så har jag ingen aning, har nämligen själv uppkörning nästa vecka Men man måste vara positiv ju
Låter perfekt, jag ser nu att du redan tänkt på det!
Men annars hade Palle71 varit bra
Jävligt rätt tänkt, ha, ha!! Min blir ju inte förrän till våren men man ska ju fixa uppskrivningen först.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |