wonderwizard
Tjuvjägare
Kanske någon siffra inom parantes som anger hur många manualer till valfri modell som finns, eller årsmodeller? Iono... Kanske onödigt.
nu e det också fixat
även robot e fixad så jag slipper googleboten
Kanske någon siffra inom parantes som anger hur många manualer till valfri modell som finns, eller årsmodeller? Iono... Kanske onödigt.
ska fixa in länkenSen kan du länka till foxitsoftware.com och deras foxitreader som är bättre än Adobes pdfläsare
tja, om du har en ftp eller så, så kan jag dra hem domJag har ~32gb manualer. Jag orkar inte riktigt sitta och lägga upp dom.
Vill du ha?
Blev lite fundersam till "Om någon känner sig manad & har tiden över för att göra om sidan i PHP (Hypertext Preprocessor)
& Mysql databas i stället, då PHP fungerar med fler användare har mer möjligheter & kan köras på fler system, så kontakta mig för mer info. " Vad finns det för möjligheter som inte går att göra i asp? Sen så vore lite responsiv design trevligt
Ska ta och ladda upp servicemanualen till min hoj när jag kommer hem, om jag kommer ihåg. XD
hmm.. nu e jag nyfiken
försökte du att ladda upp 2011_KAWASAKI_NINJA_1000.pdf vid 20:25 ?
den ligger i mappen, men inget i databasen
avbröt du ?
Yes, den laddade jag upp. Har fått ett 500-error, och avbröt inte.
Ska jag ladda upp igen?
Okej då e jag med på behovet. Dock går det ju alldeles utmärkt att köra mysql med asp, bara att tanka mysql .net connectorn till entity framework (vilket jag antar att du kör). Men det finns ju trots allt mono, har aldrig suttit med det själv eller haft ett behov av att köra Linux. Men då borde du nog inte behöva ändra så mycket för att få det att fungera på Linux. Om du orkar så kan du läsa denna: http://mono-project.com/Guide:_Porting_ASP.NET_Applications har själv inte läst igenom det men borde vara det du ska behöva isfBättre säkerhet med mysql, snabbare
möjligheten att köra en "riktig" server, eller en hemsidan via en NAS & inte en gammal sugburk med windows som idag.
då asp körs på windows plattform & php på linux
ang. responsiv design, så visste jag inte ens vad det var, var tvungen att googla
men att ha olika css stilar som anpassar utseendet efter upplösning vore ju ganska najs.
detta är något jag kommer att titta vidare på, dock ej just nu
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |