RandomDude
Gudomlig sporthojare
Jag tänkte själv ladda upp en manual... men det visade sig att den redan fanns i bättre kvalitet än jag redan hade!
Bra initiativ
Bra initiativ
Försökte regga mig ett konto. Fick inget aktiveringsmail, däremot om jag trycker på "glömt uppgifter" skickar den ut ett mail med mitt lösenord fast då såklart utan aktiverings-länk.
Om du finns något jag kan hjälpa till med uppbyggnaden av hemsidan så hojta till, pluggar just nu till .NET utvecklare nämnligen
En liten tanke... Många Workshopmanualer gäller ju för flera olika modeller. Ett slags taggsystem skulle därmed kunna underlätta lagringen något om man kunde koppla samma fil till flera modeller.
Psuedo: Vid uppladdning: Ställ frågan "Gäller manualen för fler modeller än den angivna?", Om ja -> Skicka fram samma modellformulär igen.
Klickar "bekräfta registrering" i mailet man får vid reg.
"error '80020009' /confirmreg.asp, line 8"
:-/
Försökte regga mig ett konto. Fick inget aktiveringsmail, däremot om jag trycker på "glömt uppgifter" skickar den ut ett mail med mitt lösenord fast då såklart utan aktiverings-länk.
Om du finns något jag kan hjälpa till med uppbyggnaden av hemsidan så hojta till, pluggar just nu till .NET utvecklare nämnligen
Bra!
Lyckas inte ladda upp en manual. Står "Var god vänta..." på knappen, men inget händer.
Dessutom ska KTM Superduke ligga under sport och inte motard...
hmm.. konstigt, du e första som har problem tror jag
hmm.. sport säger du, är det för att den är "sportig" ? för själv tycker jag den är mer motard/street
söker man på blocket finns det 21 superduke under sport & 17 under touring
Kan det bero på att jag har Mac?
KTM klassar den inte som motard i varje fall...
måste erkänna att det e svårt att klassa in alla hojar som finns i de olika segmenten.
jag skall ha det i åtanke & ev ändra när jag får tid över. finns annat som måste fixas först
Finns det några synpunkter på meny, popupfönster för info/nerladdning
funkar allt ? hittar ni några problem eller fel ?
något onödigt ? något som saknas ?
Jag lyckades inte heller ladda upp. Knapptexten byts till var god vänta, sen verkar det hänga sig där. Lät det stå i iaf 20 minuter utan att det hände något.
mac ? storlek på fil ?
Jag har reggat mig, har lite KTM-manualer liggandes som jag tänkte testa att ladda upp någon dag när jag har tid att leta fram dem.
Om det är på 990 SMR 2012 eller 690 Duke 2013 så får du skynda dig att leta
Jag behöver en sån typ nu
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras