Min Uvex Enduro Carbon kommer snart.... i mars hoppas jag.
/ Micke
Det blev en KBC i år igen
KBC VR-2 Reaper
Har du tidigare erfarenheter av marushin eller? Har sneglat lite på deras hjälmar, men har hört att dom inte är direkt tysta...
Blev en Shoei X-Spirit för någon vecka sen.
Det lilla jag haft på mig den hittills så har den gett mycket bra intryck
Min X-Spirit skickades hem till mig för en vecka eller två sen.
Äckligt nöjd än så länge
Såg denna snygga hjälm på mässan,den kan du köpa från generalagenten för kanon pris,han ger bättre pris än fc moto tysken
angående x- spirit,för tunggggggggggg,max 1090gr
har du läst engelska tester om KBC ,inte bra
Om du skall köpa det i Sverige ligger det runt tusenlappen (995:- på LELLES). Vet inte man kommer undan så värst mycket billigare om man beställer utomlands med frakt och allt. Sök på nätet vett ja.ny hjälm inte aktuellt, fortfarande ny sen förra säsongen, men jag undrar vad ett spegelvisir från arai kostar? , tacksam för svar
Om du skall köpa det i Sverige ligger det runt tusenlappen (995:- på LELLES). Vet inte man kommer undan så värst mycket billigare om man beställer utomlands med frakt och allt. Sök på nätet vett ja.
Ni som handlat x-spirit! Var köpte ni och vad kostade det? Jag letar till mig och sambon. Vi vill bara handla hjälmar tillverkade för den europeiska marknaden. Det bästa pris jag hittat är 420 pund plus frakt, men här i tråden var det ju någon som handlat för 4280 kr. VAR DÅ??? undrar man.
Jag är ytterst tacksam för tips!
Ni som handlat x-spirit! Var köpte ni och vad kostade det? Jag letar till mig och sambon. Vi vill bara handla hjälmar tillverkade för den europeiska marknaden. Det bästa pris jag hittat är 420 pund plus frakt, men här i tråden var det ju någon som handlat för 4280 kr. VAR DÅ??? undrar man.
Jag är ytterst tacksam för tips!
har en Arai rx7 cors air sitter kanon. Men över 200 känns det som den är på väg av skallen. Är shoei bättre på det? Eller ska man köpa en Arai rx7 gp?
Åker r1 turbo med högt glas i hög fart.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |