ny hoj massa frågor !!

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Du verkar ha blivit blåst på den här hojen,känns som du skulle ha haft med dig någon som kunde nått om hojar när du köpte den,då kunde du ha tokprutat å haft råd å tjackat nya bromskivor, service mm... men lycka till ialf:tummenupp

sandersen

Live like there is no tomorrow.
Gick med
24 Feb 2007
Hoj
Gsxr 600
får väll bli att köpa en ny skiva och drivpaket... kedjan gick av på mitt bygge innan tog med sig svänghjulet:huvet
konstigt nog så är hojjen nybesiktad!! inga tipps på skrotar ?

Tjenare ja ringde runt till två mcskrotar i sverige och en kille hade 2000 hojar och dom heter hojbiten.

såg att dom hade en anons med nya bromskivor till mycket bra pris:) RING BUTIK OM PRIS TILL DIN HOJ.

0499-13909 Annika ska du då ringa till:)

Sen har vi Fleninge MC-Skrot AB Tlf. 042 - 20 41 56 där dom är mycket hjälpsamma lycka till me hojen och ring mig när du ska sälja den för mig blir de nog en likadan snart:) om du hinner tröttna asså;) haha :yoparty :gnissla

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Du verkar ha blivit blåst på den här hojen,känns som du skulle ha haft med dig någon som kunde nått om hojar när du köpte den,då kunde du ha tokprutat å haft råd å tjackat nya bromskivor, service mm... men lycka till ialf:tummenupp

håller verkligen inte med!! köpte den med dom fel som finns och det visste jag om kan lägga mer än 20000 på hojjen innan jag kommer upp till dehär priset http://www.blocket.se/vi/12549771.htm?ca=20_s och jag får köpa skiva,drivpaket,bromsbelägg som går på ca4000kr så efter lite skruvande tror jag att jag kommer ha en kanon hoj :tummenupp

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
håller verkligen inte med!! köpte den med dom fel som finns och det visste jag om kan lägga mer än 20000 på hojjen innan jag kommer upp till dehär priset http://www.blocket.se/vi/12549771.htm?ca=20_s och jag får köpa skiva,drivpaket,bromsbelägg som går på ca4000kr så efter lite skruvande tror jag att jag kommer ha en kanon hoj :tummenupp

Försök köpa en Wawe bakskiva (vågig skiva) tror inte dom kostar då mycket som 1900kr.

Grevensmcdelar har dom skivorna så ring honom.

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
nu är alla delarna på väg även beställt en titan slipon :yoparty

skulle försöka montera i strypningarna idag... går inte så bra, fick inte med några anvisningar :gnissla och nu kommer jag inte längre:gnissla

några ideer på hur jag ska göra ? ska brickan ligga på nr1 ? och trottelstoppet in i 2an ?

Bifogat

• PICT0144 bnnnnnn.JPG
    PICT0144 bnnnnnn.JPG
    107.2 KB · Visningar: 51
  • PICT0145rrrrrrrr.JPG
    PICT0145rrrrrrrr.JPG
    118.2 KB · Visningar: 70
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...