Von Vettet
Ny medlem
Von Vettet skrev:Har ingen sagt till dig att du är en MYCKET -MYCKET störd person
tänkte mig en av dessa.Men mest troligt den mer svarta av de två AGV hjälmarna
Von Vettet skrev:Har ingen sagt till dig att du är en MYCKET -MYCKET störd person
Zmurfen skrev:Rossi replica så klart
ok ... du skall alltså köra rossi stuket fullt utVon Vettet skrev:hojen ska bli ungefär så här.Iof behöver jag inte göra några större förändringar jämfört med originalet.
Typ så här???Mr K skrev:Rätt linje? Är det Fab5s linje eller? .......... muhahahahahahahahaha
Von Vettet i mitten ......
Svart sving e ett måste!!!Von Vettet skrev:hojen ska bli ungefär så här.Iof behöver jag inte göra några större förändringar jämfört med originalet.
Jag får höra det ofta ... men jag förstår fortfarande inte varför ....Von Vettet skrev:Har ingen sagt till dig att du är en MYCKET -MYCKET störd person
Eftersom Fån Fettet är en gay-überposör som inte kör bana när det är lite fukt i luften så passar ett färgmatchande ställ perfektmajtii skrev:Ingen kommentar
GSXR1100R skrev:Eftersom Fån Fettet är en gay-überposör som inte kör bana när det är lite fukt i luften så passar ett färgmatchande ställ perfekt
VV ... har du inte blandat ihopa päronen med äpplena nu ... det där var ju GSXR1100R på bilden och detta var hans möghacka ......Von Vettet skrev:Jamen herregud....ni vet ju att jag har spärrar i min körning och att det inte kommer för sig för mig att åka när det är fuktigt........men du mike....jag hade ett kort kvar på din "möghacka" från höstens senaste runda. Å den bitchen gillade verkligen skinnn å läder....
Mr K skrev:Nu tar vi i och sjunger allihopa ....
Von Vettet han är homosexuell
homosexuell
homosexuell
Von Vettet han är homosexuell
homosexuell
homosexuell
oscar skrev:Var nu en RIKTIG man och beställ lite roliga prylar till hojen på...
www.tsrworldwide.com ->parts list -> CBR1000RR
man handlar inte utr i Sverige. Halva priset utomlandsVon Vettet skrev:
Kostade sjukt för mycket med replica ställ!! skulle hamna på 16 lappar för stället och sen hjälm till det a 6-7 lappar....nä,då köper jag hellre lite billigare och införskaffar hellre lite hojgodis!!
JAGAR FLER HÄSTAR!!!
Von Vettet skrev:
Kostade sjukt för mycket med replica ställ!! skulle hamna på 16 lappar för stället och sen hjälm till det a 6-7 lappar....nä,då köper jag hellre lite billigare och införskaffar hellre lite hojgodis!!
JAGAR FLER HÄSTAR!!!
jag har hört att den är utrustad med tilt-sensor och inte går att wheela.GLIFFO skrev:Behövs nog om du skall få upp den där på slangen........ Prolink...
GLIFFO skrev:Behövs nog om du skall få upp den där på slangen........ Prolink...
Von Vettet skrev:Den dagen de bygger en hoj i 1 liters klassen som inte går att wheela.....ja det lär nog dröja till jesus går i kortbyxor
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|